Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Help nodig bij het corrigeren van teksten

Hallo! Ik heb laatst een paar weken geleden wat teksten moeten schrijven voor een opdracht. Ik heb daar nu feedback op gekregen en met behulp van die feedback moet ik de teksten nu gaan corrigeren. Ik wil graag zeker zijn dat ik geen fouten heb in m'n teksten dus vandaar dat ik hier ben om wat hulp te vragen. Elk woord/zin dat ik fout heb geschreven is onderstreept. Dit moet ik dan verbeteren. De eerste zin is: 'De reden waarom ik voor deze website heb gekozen is omdat mijn 3 artikelen gaan over elektronica.' Het woord 'omdat' is onderstreept. Dit betekent dat ik dat fout heb geschreven. Ik dacht zelf dat ik de zin moet veranderen in dit: 'De reden waarom ik voor deze website heb gekozen, is dat mijn 3 artikelen gaan over elektronica.' Kan iemand me vertellen of dat goed is? De tweede zin: 'Op de website die ik heb gekozen zijn heel veel artikelen te vinden over van alles dat met elektronica te maken heeft.' Het woordje 'van' is onderstreept. Ik dacht zelf dat ik het woordje 'van' gewoon volledig moet weglaten. Kan iemand me vertellen of dat goed is? Derde zin/zinnen: 'De doelgroep waar ik mijn teksten voor wil schrijven zijn vooral nieuwsgierige jongeren van de leeftijd 15-20 die graag wat meer willen weten over elektronica voor zelfkennis of voor het maken van een verslag/huiswerkopdracht voor school. De woorden 'zijn' & 'van' zijn onderstreept. Ik dacht zelf dat ik het moet veranderen in dit: 'De doelgroep waar ik mijn teksten voor wil schrijven bestaat vooral uit nieuwsgierige jongeren tussen de leeftijd van 15 en 20 jaar.' Kan iemand me vertellen of dit goed is? Alvast heel erg bedankt!

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo,
Plaats alleen Nederlandstalige teksten en geen zakelijke, promotionele, of studieteksten.
Een opdracht - Jij bent degene die de opdracht moet maken, toch? Succes!