Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

zin vertalen

Hallo, Ik ben Brabander en heb nogal wat Friese kennissen en vrienden. Zo ook twee dames die deze week al 65 jaar vriendinnen zijn. De ene dame woont met haar man bij ons in het dorp en de andere dame woont in Friesland. Nu gaan de twee uit mijn dorp morgen voor een week naar Friesland. Nu willen mijn vriendin en ik met ons zoontje morgen ook even naar Friesland om te feliciteren met het vriendinnenjubileum. Niemand weet hier iets van want dat moet een verssing zijn. Daarbij wil ik voor de dames elk een fles wijn meenemen met de foto's van de twee dames samen op de fles en natuurlijk een passend zinnetje in het Fries. Wie kan en wil voor mij volgend zinnetje in het Fries vertalen? Alvast hartelijk bedankt. Al 65 jaar zijn wij onafscheidelijke vriendinnen. zie ook www.mijnfietstochten.nl

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Spam lijkt het me niet, maar het hoort hier ook niet. Jan, waarom vraag je dit ons? Ten eerste heeft dit niks met schrijven te maken en ten tweede begin je je inleiding met de mededeling dat je nogal wat Friese kennissen en vrienden hebt. Is het dan niet veel makkelijker die even te bellen?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Ik ben Brabander. Nu willen mijn vriendin en ik met ons zoontje morgen ook even naar Friesland.
Morgen? Je snapt dat de reacties niet binnen stromen. Ook even? Je weet waar Friesland ligt? "Ik ben Brabander". Zonder twijfel.