Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Binnen anderhalve week...

Van blog tot boek: met aandelen bepaalt het publiek; nog 1.160 aandelen te gaan Al jaren verbaast weblog Copytijgers zich over de vele taal- en spelfouten in de media en op straat. Daarom wil het nu een boek uit laten geven met grappige en bijzondere taal- en vormfouten in de media. Het bijzondere aan dit boek is dat het er nog niet is. Alleen het idee ervoor staat op TenPages, een platform waarop schrijvers gesteund worden door aandeelhouders. Dus geen boek via de geijkte paden, maar heel 2.0 met de steun van het internetpubliek. Hoe werkt TenPages? Als er vóór maandag 20 september 2010 2.000 aandelen zijn verkocht, wordt het manuscript begeleid tot een echt boek. Bij een gerenommeerde uitgeverij. Iedereen kan helpen door aandelen te kopen. Zodra het boekje is uitgegeven delen aandeelhouders in de opbrengst van de verkoop. Een aandeel kost slechts €5,-. Haalt Copytijgers die 2.000 aandelen niet, dan krijgen aandeelhouders €4,- per aandeel terug (die ene euro gebruikt TenPages voor doorontwikkeling). Wat is er nu leuker voor een taalliefhebber dan meehelpen aan een boek waarin niet alleen fouten voorbij komen, maar ook hoe het wél moet. Iedereen die meehelpt aan de realisatie van het Copytijgers-boek wordt bovendien ook persoonlijk bedankt in het boek zelf. Steun jij dit initiatief? Word aandeelhouder! *verwijderd*

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dit is reclame. Ik wil geen boek lezen waarin taalfouten staan. Daar zit echt niemand op te wachten. Dus leuk is het zeker niet.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sjonge, is dat rare tenpages-reclame-gedoe nog steeds bezig :confused: Het zou verboden moeten worden...

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het belachelijk maken van mensen die wel eens een spelfout maken vind ik om persoonlijke redenen niet grappig. Reclame maken op een serieus forum vind ik helemaal niks. En de berichtkop is te lang. De hele forumopmaak wordt erdoor verknoeid. Misschien met je jezelf eerst eens toeleggen op het kort en bondig trekken van de aandacht.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dit is spam en niks anders. Lees de regels nog eens waarmee je akkoord bent gegaan bij aanmelding...