Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

krantenartikel schrijven

Ik heb zelf een krantenartikel geschreven, alleen het is niet gezegd dat het overtuigend over komt. Wat zou ik kunnen als voor echtheid in mijn boek op te nemen? 1. Een journalist benaderen? 2. Een tekstschrijver benaderen? Of....

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik je goed begrijp wil je in je roman een ingebeeld krantenartikel opnemen en is de vraag hoe je dat artikel echt kan doen lijken? Ik zou zeggen, neem een echt krantenartikel dat over hetzelfde gaat en vergelijk. Als je echt iemand anders ernaar wil laten kijken: dat kan degene die de redactie van je boek doet er wel bij nemen.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Plaats het op proeflezen.
Ja, dat zal ik doen, alleen is niet gezegd dat de reacties geloofwaardig zijn. Niet iedereen heeft verstand van krantenartikelen schrijven.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Plaats het op proeflezen.
Ja, dat zal ik doen, alleen is niet gezegd dat de reacties geloofwaardig zijn. Niet iedereen heeft verstand van krantenartikelen schrijven.
Klopt. Ik ben zelf journalist met meer dan 20 jaar ervaringen heb wellicht nuttige feedback.

Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben zelf journalist, dus je mag het mij laten zien. Zet het in proeflezen, stuur me een linkje en ik kijk wel even of ik het geloofwaardig vind. ;)