einde verhaal
Hierbij wil ik 2 voorbeelden geven hoe mijn verhaal gaat eindigen. Welk einde spreekt het meeste aan:
Een gezelschap komt bijeen in zaal van geërfden. Boswachter, 2 knapen en sergeant bevinden zich in de zaal. Bezorgster van koeriersbedrijf heeft gestolen sleutel bij zich en komt voor informatie in zaal. Commandant komt ook in zaal om klein sleuteltje te laten zien (heeft hij gevonden.) Oude man komt zaal bezoeken voor uitstapje gezien hij zich wil vermaken. Gestolen sleutel behoort aan oude man. Bezorgster bekent schuld.
1. Bezorgster heeft gestolen sleutel bij zich en laat het zien aan gezelschap. Gestolen sleutel is van oude man. Sergeant vind het verbazingwekkend dat hij de sleutel ziet. Oude man vind dat boswachter brief moet schrijven aan gewonde hotelhouder die hij een gebroken been heeft bezorgd. Ook moet hij een bos bloemen krijgen.
2. Bezorgster heeft gestolen sleutel bij zich en laat het zien aan gezelschap. Gestolen sleutel is van oude man. Sergeant vind het verbazingwekkend dat hij de sleutel ziet. Gewonde hotelhouder komt ook in zaal en krijgt te horen van oude man dat hij een bos bloemen krijgt van boswachter, deze heeft hem een gebroken been bezorgd.
Uiteindelijk wordt er door iedereen geproost in de zaal.
Nico, dit gaat waarschijnlijk
Nico mag dit best vragen,
Ik hoop dat dit niet een echt
2 is beslist de beste.
aan tja: Dit is een
Oké. Het ligt eraan hoe het
Mijn persoonlijke voorkeur is
Ik weet niet of ik wil
Ik zou 1 en 2 combineren. De
Dat is ook een mogelijkheid.