Brei hier zelf mee aan een verhaal.
Hoi
Ik zet mijn vraag even hier, maar misschien moet ze wel op proeflezen. Geen idee.
Mijn idee was om hier met de leden een verhaal aan elkaar te breien. Er is geen thema, niets. Het moet wel enige literaire kwaliteit hebben. Het doel is niet om zomaar iets neer te pennen om te pennen.
De enige verplichtingen zijn:
* je voegt exact 5 zinnen toe aan het vorige stuk
* je MOET minstens 3 andere personen laten schrijven eer je weer aan de beurt bent
* je begint je post met het hele voorgaande stuk + jouw 5 zinnen en je zet het geheel in een quote, zodat het verhaal telkens duidelijk zichtbaar is in een grijs kadertje
* liefst dialoog zeer beperkt houden
* in het hele verhaal mogen maximum 6 personages met naam zitten, dit om te vermijden dat er continu nieuwe personages worden toegevoegd (uiteraard mag er al eens een vrouw op straat voorbij lopen ofzo)
--> er mag ook feedback gegeven worden, maar vorige zinnen mogen niet zomaar aangepast worden
--> feedback buiten het kadertje
Wie het niet weet: je gebruikt
[ quote ]
voor het EERSTE woord in je kader
[ /quote ] (zonder spaties in de haakjes!!)
na het LAATSTE woord in je kader
Nu hoop ik uiteraard wel dat iemand dit ziet zitten :)
Sandra leek door de spiegel heen te staren. Met veel te subtiele bewegingen probeerde ze de knopen uit haar lange bruine krullen te borstelen. In haar oren klonk het schelle gelach dat zich door het plafond van de woonkamer een weg naar boven had gebaand. Ze wou dat ze doof was. Haar vrije hand knipte de doucheradio aan.
Ik vind het een leuk idee
Heb er nog niks over gelezen
Onomatopee schreef: Misschien
Ja, dit soort initiatieven
Ik had hem gemaild, maar nog
Mail ontvangen en
Begrijpelijk, Dries! Wil
Je eigen mail, kijk in je
Mirandala, hij zat inderdaad
Dries Arnolds schreef: Mail
Misschien kun je (woodpecker
Dat wordt dan na 23 augustus