Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

grealiss

ik ben momenteel met een verhaal bezig maar ik ben niet zo goed in 'moeilijke woorden'. ik ben nog maar een beginner maar ik zou een paar tips willen. mijn verhaal gaat over een meisje, Marleen. Marleen is verliefd op een jongen Thomas en hij zit bij haar in de klas. maar er is een meisje dat heel raar doet ze weet alles over Marleen. ze noemt Melissa. Marleen besluit dan om niks tegen Melissa te zeggen maar als Marleen een ongeluk krijgt wordt ze verzorgt maar ze moet met de bus naar huis (best wel raar maar ja). de bus rijdt voorbij haar huis. de bus stopt en in de verte zijn er huisjes. Marleen besluit dan om naar die huisjes te gaan voor er haar ouders te bellen. maar dan moet ze door een bos. als ze door het bos gaat wordt ze opgetild en belandt ze in de wereld van Melissa. Marleen moet er testen doen en alle mensen die ze tegen komt zeggen dat ze de verloren prinses is. maar Melissa en Ardini zijn alle twee heksen en willen het rijk grealiss vernielen... groetjes kayliegh (12 jaar misschien nog te jong maar schrijven is echt super)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kayliegh, Als je tips wilt om beter te worden in schrijven, stel ik voor dat je een stuk van jouw verhaal op proeflezen zet. Dit is speciaal bedoeld om commentaar te geven op een stuk verhaal en tips natuurlijk. Wel raad ik je dan aan om eerst even goed hoofdletters, punten en komma's neer te zetten in jouw tekst. Dat leest een stuk makkelijker. Succes ermee.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad wat letten op interpunctie en verzorgt veranderen in verzorgd... Maar ik vind het voor de rest wel goed geschreven voor een twaalfjarige, ik heb het dan vooral over je spelling, want verhaalmatig kan ik (nog) weinig zeggen, al mist het verhaal volgens mij op het ogenblik wat originaliteit, maar dat is niet erg. En neen, je bent niet te jong om te schrijven. Als je ergens van houdt moet je dat vooral doen, en je niet laten ontmoedigen door pietluttigheden zoals leeftijd. ;)