Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

BOEK!

Hallo mensen, Ik ben een boek aan het schrijven over een meisje dat 15 jaar is en een geweldige stem heeft, maar ze wil het zelf niet geloven. Haar vrienden en vriendinnen vertellen haar het vaak genoeg, dus doet ze uiteindelijk mee met het tv-programma STARLIGHT!. Ondertussen is ze smoorverliefd op Liam een jongen uit de 4de en hij vind haar ook leuk. Maar vind hij haar echt leuk of gebruikt hij haar alleen. De band tussen haar vader en moeder wordt steeds slechter en ze begint zich zorgen te maken als haar vader steeds half bezopen thuis komt. Vreemden komen op bezoek en ruzie met haar beste vriendin kan ze niet ontwijken, terwijl ze op school ook steeds slechtere punten haalt. Ze twijfelt of ze nog wel aan het tv-programma mee moet doen, maar word gedwongen door een vreemde man die later een heel dierbaar persoon blijkt te zijn. Kortom een heel spannend boek. - verwijderd -

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk onderwerp! ;) Maar vind je het zelf wel zo slim om je complete verhaalidee zo op een openbaar forum te zetten? Je kunt in het onderdeel Proeflezen een stukje van maximaal 500 woorden plaatsen ter beoordeling.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lengte van het verhaal hangt niet af van wat je wil, maar hoeveel woorden het nodig heeft om verteld te worden :) anders wordt het verhaal minder. Wat me even snel opvalt: gebruik minder uitroeptekens, die dingen staan zo schreeuwerig :nod:

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
achoaaaxx, stukken tekst laten lezen mag alleen in proeflezen en daar zijn ook nog specifieke regels aan verbonden ([proefleesregels]). Lees die goed door voor je wat plaatst. Je tekst heb ik verwijderd.