Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

dialogen en gesprekken in boek

Beste mensen , ik zit nu op mijn blackberry en alles staat bij mij vaag. Ik schrijf nu mijn boek het verhaal loopt lekker vlot. Zelf heb ik ook hulp gevraagd om mijn hoofdstukken te beoordelen. De vraag is nu ik loop vast bij gesprekken. Bijvoorbeeld "Giovanny waar ben jij?" Zegt hij. Of "Giovanny waar ben jij!" Schreeuwt hij. Dit is allemaal gewoon standaard. Ik lees zelf ook boeken en dan lees ik echt levende dialogen. Heeft er iemand tips en paar voorbeelden?. En sorry voor de spelfouten ik schrijf dit forum via mijn blackberry. Ik hoop dat ik nog veel van jullie kan leren.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Thecris16, Forummen via een blackberry heeft gewoon zijn beperkingen. Accepteer dat, zoek een echte pc of laptop op en gebruik dan de zoekfunctie van dit forum (die is kortgeleden flink verbeterd). Dan vind je tientallen topics vol tips over en voorbeelden voor het verlevendigen van dialogen. Veel succes.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja maar er is iets met me internet op pc en laptop dus dacht ik doe het via blackberry, ik ben lang niet op schrijvenonline.org geweest. Dus sorry wanneer er internet is zal ik wel zoeken.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker