Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe ik mijn boek schrijf

Voor diegenen die het leuk vinden om te lezen: Ik ga de komende tijd bloggen over hoe mijn manuscript tot stand komt. Welke technieken gebruik ik, in welke volgorde werk ik, wat drink ik erbij? Te volgen op Hyves (ook als je geen Hyveslid bent) en op Trouw. Deel 1: http://aredhed.hyves.nl/blog/36062595/In_den_begi…

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Jans: op het schrijfgedeelte van Trouw, niet in de krant helaas! Dar kan je namelijk ook bloggen.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap het niet Redhed. Er is weinig te lezen op je hyves over hoe jij je boek schrijft :confused: Was het niet juist zo dat jij een jaar terug alle internetdingen afzwoer omdat je een tijd onbelemmerd aan je boek wilde schrijven? Is dat boek nu af of wordt dat nu juist geschreven?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben met bloggen begonnen. Elke week 1 blogje, anders kom ik niet meer aan schrijven toe. ja, ik heb dat vorig jaar inderdaad gezegd. En internetstilte gehad. Maar aan schrijven ben ik desondanks nauwelijks toegekomen. Het werk liet het niet toe. Nu ben ik weer met mijn boek bezig. En heb ik de internetstilte stopgezet.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah! Jij bent het! Het is altijd een beetje verwarrend met al die verschillende namen op de verschillende netwerksites.