autobiografische verhalen
Ik heb al altijd veel en graag geschreven, maar nu heb ik er weer meer tijd voor. Ik heb een familieverhaal geschreven over mijn overgrootouders, mijn grootouders, mijn ouders, het verloop van hun leven. Dit is onder boekvorm, met hulp voor de lay out ter wereld gekomen, maar is enkel voor mijn kinderen en intieme vrienden bestemd. Ik heb al enkele kortverhalen geschreven, telkens met een autobiografisch onderwerp, wat ik dan natuurlijk wat aanpas zonder de waarheid echt te beïnvlieden. Onderwerpen heb ik nog voldoende in mijn hoofd, het schrijven, vorm geven, moet nog gebeuren. Je kan maar één verhaal beginnen en dan ook liefst voltooien, met twee tegelijk bezig zijn heeft volgens mij geen zin. Ik concentreer me op één, er is een hele tijd nodig eer het tot een goed einde komt. Maar iedere hulp is welkom, voorstellen, dingen die ik misschien kan gebruiken en nu niet doe. Als ik maar kan schrijven... Ik heb me pas een laptop aangeschaft om ook buitenshuis te kunnen werken. Een avondje oppassen bij mijn kleinzoon: dan kan ik daar ook verder werken. Een paar dagen er tussen uit? Laptop mee en ik ben tevreden!
Ik hoop verschillende reacties te krijgen, ik kan maar bijleren als ik van anderen hun instelling hoor.
Caroline
@ Lien, welkom Mag ik zo
@ Four Seasons Ik zou heel
Jezelf voorstellen kan hier.
Welkom Lien
@ Ceridwen. Bedankt voor je