Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tekst, beelden en muziek.

Hallo iedereen! Ik schrijf al een poos verhalen sinds ik klein was en de laatste tijd heb ik dat eigenlijk niet meer gedaan... Nu heb ik echt een mega gaaf idee in mijn hoofd, ik dagdroom vaak. Maar dit idee/verhaal/emoties uit zich in mijn hoofd dmv flitsende beelden, woorden (engels, nederlands en frans) en muziek. Denken jullie dat het reeël is om zoiets om te zetten tot alleen maar woorden, of komt het dan misschien over of er wat ontbreekt? Hoe zou ik zoiets goed kunnen aanpakken zodat je geen super langdradig verhaal hebt? Thanks!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat klinkt nog te vaag om er iets over te kunnen zeggen. Ik weet niet of je iets concreters hebt? Vergeet je trouwens niet voor te stellen, da's wel makkelijk voor de medeleden. Daar geef ik je mijn officiele 'welkom' :)

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, zoals hier al gezegd is gewoon doen. Als je dan een eindje op weg bent en twijfels hebt kun je hier altijd een stukje bij proeflezen zetten. ( Tip:lees daarvoor wel de regels even.) Je zult dan zien dat je er genoeg reacties op krijgt om je er verder mee te helpen. Dus gewoon doen.

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt: 1) Het verhaal alleen in woorden schrijven. 2) Je zorgt voor beelden (via misschien foto's, tekeningen, opname video), je tekst en muziek en je maakt er een soort van korte film van. Met hele simpele software is dat zo te maken. Bijvoorbeeld Windows Movie Maker en dat plaats je op YouTube of op je eigen website/weblog of zoiets. Nummer 2 heeft mijn voorkeur, maar zorg er wel voor dat je de rechten hebt om de beelden te laten zien en dat geldt ook voor de muziek. Of je kunt ook rechtenvrije muziek en beelden kiezen. Veel plezier toegewenst! En succes!