Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Korte verhalen

Zijn er hier mensen die korte verhalen schrijven? Stel, je hebt een aantal korte verhalen met een soortgelijk thema en opbouw etc., stuur je dan wel eens 1 van die verhalen naar een uitgeverij ipv alles in 1 keer om te zien of het uberhaupt in hun fonds past? Of of ze het uberhaupt wat vinden natuurlijk.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, er zit een fout in de titel. Ik dacht al dat je korte verhalen bedoelde, maar er staat korte verTalen. Niet lullig bedoeld, probeer alleen te helpen. Ik schreef ook weleens korte verhalen, maar nog nooit wat opgestuurd. Waarom zou je 1 van die verhalen opsturen als je er meerdere hebt? Je kan het dan toch als een soort verhalen bundel aanbieden? Volgens mij doen ze niks met een kort verhaal of je moet meedoen met een wedstrijd, die bestaat uit een x aantal woorden.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
oja, bedankt! Nou, ik lees hier vaak dat ze meestal alleen het begin lezen en dan al beslissen of het was is of niet.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
oja, bedankt! Nou, ik lees hier vaak dat ze meestal alleen het begin lezen en dan al beslissen of het was is of niet.
Dat weet ik niet en ik ben toch al een tijdje lid. Ik vind de meeste mensen hier aardig en behulpzaam

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
oja, bedankt! Nou, ik lees hier vaak dat ze meestal alleen het begin lezen en dan al beslissen of het was is of niet.
Dat weet ik niet en ik ben toch al een tijdje lid. Ik vind de meeste mensen hier aardig en behulpzaam
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik bedoel dat uitgeverijen vaak alleen het begin lezen van een verhaal. En ja, de mensen op dit forum zijn zeker erg aardig en behulpzaam. :)

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach ja, ik begreep je dan echt verkeerd. Ik denk dat je met een samenvatting van je verhaal, ze moet pakken. De samenvatting moet ze uitnodigen om je manuscript te lezen. Dat denk ik persoonlijk. Ik ben weet niet alles. Er is nu onderwerp bij de recente reacties en het gaat over uitgeverijen en het fonds...Lees dat even door, misschien wordt je er wat wijzer van. succes

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou er zeker meerdere sturen. Een uitgever krijgt dan een beter beeld van jou als schrijver, lijkt me. Misschien vinden ze dat ene verhaal niets, maar de rest wel. Verder zou ik zeker goed nadenken over de vraag waarom je de verhalen opstuurt. Wat zie jij voor je?