ute Lid sinds 15 jaar 1 maand RolGewone gebruiker kalligraferen 6 September 2009 - 22:40 ik zoek een cursus kalligrafie in Nijmegen pf omgeving. Wie kan verder helpen? Geen thuisstudie. Groetjes Ik kwam met 1 google RutgerW Lid sinds 15 jaar 6 maanden RolGewone gebruiker 6 September 2009 - 23:36 Ik kwam met 1 google zoekopdracht uit op het adres van de lindenberg in Nijmegen. Misschien zinvol om zelf even te zoeken voor je, zonder enige achtergrondinformatie, hier een vraag neer kwakt? Login of registreer om te reageren ute schreef:ik zoek een marjan666 Lid sinds 14 jaar 10 maanden RolGewone gebruiker 23 december 2009 - 14:11 ik zoek een cursus kalligrafie in Nijmegen pf omgeving. Wie kan verder helpen? Geen thuisstudie. Groetjes Je kunt ook een hele week een cursus volgen in Ierland, leer je in 1 week een alfabet, voor meer informatie zie www.quillhouse.nl Login of registreer om te reageren
Ik kwam met 1 google RutgerW Lid sinds 15 jaar 6 maanden RolGewone gebruiker 6 September 2009 - 23:36 Ik kwam met 1 google zoekopdracht uit op het adres van de lindenberg in Nijmegen. Misschien zinvol om zelf even te zoeken voor je, zonder enige achtergrondinformatie, hier een vraag neer kwakt? Login of registreer om te reageren
ute schreef:ik zoek een marjan666 Lid sinds 14 jaar 10 maanden RolGewone gebruiker 23 december 2009 - 14:11 ik zoek een cursus kalligrafie in Nijmegen pf omgeving. Wie kan verder helpen? Geen thuisstudie. Groetjes Je kunt ook een hele week een cursus volgen in Ierland, leer je in 1 week een alfabet, voor meer informatie zie www.quillhouse.nl Login of registreer om te reageren
Ik kwam met 1 google
ute schreef:ik zoek een