Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

webcolumnist worden?

Wie kan mij nog eens het bericht over webcolumniste bij Opzij tevoorschijn toveren? ik kan het nergens mer vinden, het lijkt wel te zijn opgelost in het niets, terwijl ik het gisteren nog zag. Daarbij komt meteen de vraag: wie heeft het mailadres van Opzij? Ik kan gewoon niet zoeken, ik ben al drie kwartier bezig en heb al vanalles geprobeerd maar ik vind het nergens.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jacqueline, als je een keer gepost hebt in een topic, kan je dat altijd terug vinden via: MIJN ACCOUNT, en dan klikken op POSTHISTORY. Daar staan alle onderwerpen waar je ooit gepost hebt op een rijtje. Super makkelijk, gebruik ik altijd om onderwerpen te volgen. Ik wil n.l mijn e-mail box niet steeds vol hebben als ik een onderwerp volg. Misschien wist je het al wel, hoor. Maar toch ter info... Groetjes Jetje

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
jetje, heel lief van je die tip. dat wist ik ook al niet maar het lost mijn probleem niet op. Ik heb nl. niks in dat topic gepost, heel stom maar waar. Dus: ik heb mijn hele huis al afgezocht naar een oud exemplaar dat waarschijnlijk in de oud papierbak is verdwenen. Ik kan dus daar ook geen oplossing in gaan zoeken. heel gewoon: wie heeft het adres?

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jawel hoor. Dat heb je wel. hihihi Je schrijft daar 'ik heb er nu geen tijd voor' Het is de 13e reactie ongeveer. kijk maar. :nod:

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Jacqueline, de zoekmachine doet het weer. Al een aantal dagen. Als ik op webcolumnist en Opzij zoek, zijn de eerste twee resultaten die van de wedstrijd (vorig jaar en dit jaar).