Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tijdschriften

Wat zijn de meest gelezen Nederlandstalige tijdschriften?

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
pff jemig daar zal vast onderzoek naar zijn gedaan. Ik kan geloof ik ergens wel de bereik en dekkingscijfers vinden op school in een speciaal programma maar of je dat zou ook kan vinden weet ik niet. Ligt natuurlijk ook aan de doelgroep die je bereiken wilt.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarschijnlijk de Donald Duck, Libelle en Margriet? Ik herinner me iets over een onderzoek met deze namen. Maar verder weet ik het ook niet. Het ligt natuurlijk ook aan over wélk soort mensen je het hebt, zoals rietje ook al aangaf. http://www.centreceramique.nl/leescafe_leescafe.a… - Hier wordt gesproken over de 50 meest gelezen tijdschriften in Nederland.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het (betaalde) tijdschrift met de hoogste oplage is Veronica Magazine. Libelle is inderdaad nog altijd het grootste vrouwenblad, Donald Duck wordt heel goed gelezen maar je kunt je afvragen in hoeverre dat een tijdschrift is zoals Ros bedoelt, en Kampioen heeft een gigantische oplage maar dat komt vooral doordat iedereen die lid is van de ANWB het vanzelf krijgt.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je met die tijdschriften, Ros?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
en het ligt eraan vanuit welk gebied? Hier wordt, geloof ik, onder Nederlanders wel een speciaal voor emigranten Nederlands tijdschrift gelezen.