Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

big brother is watching

Hallo allemaal, Tot mijn grote verbazing zag ik dat onder mijn naam op Google een antwoord stond, dat ik gekregen heb op een reactie van mij over iets hier op dit forum. Dit betekent dat als ik of iemand anders hier iets zegt, beweert, vraagt of iets anders doet, dit door een zoekmachine op je 'cv' van google komt te staan. Nu was dit een bijzonder onschuldige opmerking die er stond, maar toch ben je hier bekeken. Zelfs dat het afkomstig is van schrijven on line. Wat ik wil zeggen: je kunt dus zelfs hier geen 'vertrouwelijke' info plaatsen. In de zin van nog niet uitgegeven werk of gedeelten hiervan. Je wordt meteen openbaar gemaakt.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet het gedeelte bij 'alleen voor leden'. Dat is keurig afgeschermd voor Google. Daar heeft Dries wel voor gezorgd :) (nagezocht met het boek dat ik er neerzette bijna een jaar terug dus het klopt)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Op internet moet je NOOIT vertrouwelijke dingen zetten, zoals een nog niet gepubliceerd manuscript.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Jacqueline, boven 'boekpresentatie' staat 'alleen voor leden'. Als je niet kan inloggen, krijg je dat niet te zien. Maar ik ben het met Marriejeanne eens: pas op met wat je op internet plaatst. Hi, hi, ik ga zelf ook eens kijken of er wat bij mijn naam staat. Oeioei, al die wijnverhalen....

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Och héééden!!! Pluisebol! Nu maak je me hééél onrustig! Maar ach, wat maakt het uit. Als we Big Brother kunnen verwennen met een goed glas... en de bijbehorende pret... dan zijn we toch wereldverbeteraars.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluisebol, Ik kom alleen bij boekpresentatie als ik de zoekfunctie gebruik. Waarschijnlijk weet ik de juiste manier niet te vinden, want wat ik zag, oa de wijnverhalen, vond ik geen 'alleen voor leden.' Wie heeft de gouden tip?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jacqueline, dat staat gewoon op de pagina waar je komt wanneer je inlogt. De onderste 5 subforums zijn alleen voor leden, dat staat erboven. Na de 2 subforums van oproepen.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
OEIOEIOEIEOEI!!! iK STA ER OOK!!! Ook dat ik op ZZ aan het stoeien ben. En...omdat ik een ruwharige wildkleur dwerg teckel ben, noemen ze me Pluisebol!!! Help! Ik heb vandaag toch nog geen druppel gedronken. Zou ik last hebben van een delirium???

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Marriejeanne, jij vraag je op internet af, wat er nou zo erg is aan een halfnaakte man! Tsjongejonge! Dan val ik nog wel mee als teckel zijnde.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi beste luitjes, Wel eens je eigen achternaam ingetikt bij google? Ik las bovenstaande en heb dat voor de grap gedaan. Nou, ik schrok me rot. Alles waar ik ooit op gereageerd hebt, alle stukjes die ik ooit geschreven hebt voor een krant, site of wat dan ook en via email hebt ingediend staat er met mijn naam, adres en zelfs mijn telefoonnummer! Nou, ik weet niet hoe jullie je voelen. Ik voel me een stuk minder plezierig in mijn velletje. Kunnen we hier nu niets aan doen? Petra.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, hier kunnen we niets aan doen. Als je niet wil dat iets terug te vinden is, moet je het niet online zetten.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Aart: Is dat een grapje? Denk je echt dat Google je uit de index gaat halen? Ik denk dat de individuele sites mailen meer zin heeft. Ik maak me er zelf niet zo druk over. Dingen waar ik niet helemaal achter sta of die als controversieel gezien kunnen worden plaats ik onder pseudoniem. Jacqueline: ik denk dat je te ingewikkeld zoekt. Gewoon in de forumlijst helemaal onderaan staan vijf subforums. http://www.schrijvenonline.org/forum

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik trouwens op mijn eigen naam zoek, valt het allemaal wel mee wat ik tegenkom ;) Wat recensies, mijn scriptie, mijn huwelijk (!!), en wat sites. Toch wel grappig af en toe.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aart: Is dat een grapje? Denk je echt dat Google je uit de index gaat halen?
Nee, dat was een grapje. Sorry als dat wat serieus overkwam.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Op mijn echte naam staat niets! Ach, en verder is dit is toch even om de lever te laten schudden. Is gezond!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Haha, nee hier heb ik geen pseudoniem ;-) (hoewel, wel een paar testgebruikers, maar die plaatsen geen reacties)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben één van de twee mensen die ooit onder Ajstinad heeft gepost. Iemand heeft in een gastenboek onder die naam ook iets geschreven, maar hopelijk weet iedereen gelijk dat ik dat niet was, omdat er een taalfout in zit... (en nu krijgt iedereen natuurlijk het idee dat ik dat wel was en me publiekelijk excuseer voor die fout ;-) :D ).

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb eens even gegoogled op marriejeanne en kwam o.a. een erg mooie Phillipijnse dame tegen. Sja. En die halfnaakte man, dan. Maar dat was een reactie van Aart op mij. :D Nou ja. Er staat zoveel op internet. Ik ben alleen geen mooie Phillipijnse dame van 31. Misverstandje. Maar zij kan natuurlijk ook marriejeanne heten. Zouden er ook niet meer Pluisebollen en Ing's en Zjorsen op de wereld zijn dan de enige echte van ons?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met mijn twee letter-pseudo kan google haar lol nog wel even op! :-) Meiden, jullie wijn-partijen staan toch ook in het stukje 'alleen voor leden'? Opdat jullie niet als die-dronken-delletjes-met-halfnaakte-mannen in cyberspace rondzweven?

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het goed gedaan :-) Als je alleen op Ing googled kom je eerst tig pagina's ING bank tegen, daarna nog een boel ingenieurs en ingenieurbureaus. Op blz. 85 heb ik het maar opgegeven, niet mijn (d)Ing. Maar de combi Ing schrijven geeft wel meteen een hit op blz. 1 al. Maar ja, dan moeten mensen wel al wat weten en ook nog meer willen weten...

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha, leuk, Google! Ik vind ineens allerlei informatie: columns, een interview op de lokale radio, een kunstproject van school, vergeten posts op fora, berichten óver mij... :P Het is alleen te hopen dat eventuele werkgevers het niet daadwerkelijk gaan lezen, gezien de onderwerpen van mijn schrijfsels. (Proefles paaldansen, uitgaansbelevenissen, etcetera! :o)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps, sorry Zjors en andere dames... :O Nee hoor, beste mevrouw Google, er is hier nooit niemand niks aan de drank ofzo, en halfnaakte watdanook die zijn er ook geeneens. :-)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wij zuipen stilletjes in het café en dan alleen onder wijntijd en dan is het café gesloten voor buitenstaanders. Helaas voor hen. Al die dronkemanspraat is niet te vinden via mevrouw Google. En dat is maar beter ook voor haar.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marriejeanne en Ajstinad als je op jullie naam zoekt bij google afbeeldingen kom je allemaal avaters tegen van mensen van hier! :)

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmmm... Ik vind niet zoveel schadelijks onder mijn echte naam op Google. Maar mij kan het ook niet zoveel schelen wanneer iedereen weet dat ik mijn beste gedichten op het toilet schrijf. :P