Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver zoekt Illustrator voor het maken van Prentenboeken

Hallo, Ik ben een pas beginnende schrijver. Op dit moment probeer ik de laaste hand te leggen op mijn eerste boek. Ik hoop dat ik een uitgever kan vinden die het op den duur wil uitgeven. Maar ik wil daar niet op wachten en wil verder. Het lijkt mij harstikke leuk om prentenboeken te gaan maken. Ik zie hoeveel mijn zoon beleefd aan het voorgelezen worden uit prentenboeken en hoeveel ze er op school meedoen. Ik ben alleen niet zo'n goede illustrator. Wie heeft ook ambities op dit gebied en wil samen met mij een start maken om gezamenlijk prentenboeken te gaan maken. Je weet maar nooit...... Ik zie jullie reacties met smart tegemoet. vr.gr, Jos

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He Joshua. Ik wil best een paar proeftekeningen voor je maken, heb je al verhaal ideeën? Als het niet naar wens is kan ik de tekeningen gewoon gebruiken voor in mijn portfolio, aangezien ik komend jaar een freelance illustrator praktijkje wil opzetten. Kijk voor voorbeelden van mijn werk op; www.dachtikhetniet.nl www.dachtikhetniet.nl/interface http://home.student.utwente.nl/h.p.haagsman

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hjalmar, Lijkt Zweedse naam of niet soms? Lijkt mij leuk om iets te proberen. Wie niet waagt wie niet wint. Kunnen wij beter niet via e-mail contact met elkaar hebben? groeten en tot gauw, Mijn naam is Jos (koosnaam: Joshua)