Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

just to check...

Eventjes kort iets over mezelf... ik ben een perfectionist en dat is soms wel hinderend :) Het heeft ook zo zijn voordelen... maar gisteravond hinderde het echt wel. Het was galabal op een vriendin haar school, veel woorden moet ik hier niet aan vuil maken denk ik ;) Ze is gewoon geweldig, en opeens zegt een van die vriendinnen (al wat aangeschoten) "Maarten jong... kijk da hier, wat een lekker wijf! pak die gewoon jong! wat houdt u tegen?" Ik stond daar natuurlijk met open mond, niet wetend wat ik moest doen of zeggen. Ik was eigenlijk aan het wachten op het goede moment, en als dat was gekomen was er hoogst waarschijnlijk ook iets meer gebeurd :) Nu, het goede moment bleef uit. Na het galabal nog wat rond gereden (met vrienden erbij) op zoek naar leven, maar het was vreselijk stil in de auto. Iedereen was redelijk moe, behalve ik... ik kon maar aan 1 ding denken: 'waar the hell blijft da goed moment?' Somebody slap me please! Anyway, nu heb ik het gevoel dat ik gewoon ongelooflijk stom ben geweest... morgen vertrekt ze op kamp met haar nicht en zie ik haar een week niet meer :( In het allerbeste geval bel ik ze strak om eventjes iets te gaan drinken... maar ze heeft vrij strenge ouders plus ik vind dat een beetje opdringerig (daar heb ik al eens iets serieus mee verkloot...) Sommige grijpen naar de fles bij dit soort dingen, ik gewoonlijk naar de pen :P Gewoonlijk zet ik mijn gedichten op mijn space, maar over deze 2 gedichten wou ik toch eerst wat meer commentaar... just in case, weet ge? dus ja... unleash your fury --------------------------------------------------------------------------- 1. Here i go again… --------------------------------------------------------------------------- Gisteren stond ik naast jou, Zo fier als een pauw, En om eerlijk te zijn, Voor mij was het niet allemaal schijn… Je zag eruit als een parel in de lucht, En stilletjes liet ik een diepe zucht, Ik was jou gezel, Stilletjes zei ik tegen de heer dankjewel… Je zag er betoverend uit, Ik wachtte op ergens niet zo luid, Ik wachtte op het juiste moment, Een regel die ik nooit schend, Maar het resultaat is ondertussen wel gekend, Het wordt een vervelende trent… Nu ben ik gevuld met gevoelens van angst. Vol schrik neem ik mijn erfgoed in ontvangst. Het zag er goed uit, Waarom kwam ik dan niet vooruit? Here we go again, It’s been to long, i cannot even remember when... ========================================= 2. Oprechtheid --------------------------------------------------------------------------- Stiekem zou ik je stilletjes willen bellen, Ik zou je liefde willen bestellen, Ik zou je zeggen hoe graag ik gisteren bij je was, Maar mijn twijfel zegt me dat jij me dan vindt een grapjas… God man wat zou ik geven, Wat zou ik doen? Bij jou sta ik onbewust te trillen op mijn benen, Wat zou dat geven bij een (tong)zoen? Ze had het mij nog gezegd: Niets van aantrekken, gewoon doen! Maar nu zeg ik oprecht, Ik was bang niet te voldoen… En nu zit ik hier woorden uit te schreeuwen, Gegooid voor de leeuwen, Ik wens dat ik het wel had gedaan, Ongeacht de angst om af te gaan… --------------------------------------------------------------------------- Ik wou dat ik face2face even goed was met woorden... njah...

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In het 2e coupletje van nummer 1 gebruik je 2x het woord stilletjes, dit is niet mooi zo vlak achter elkaar.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
inhoudelijk zijn alle ideetjes natuurlijk welkom, maar het gaat mij meer om hetgeen het teweeg kan brengen... bedoel... worsed case scenario blaas ik alles weer op zonder het te beseffen en verknal ik meer dan ik goed maak :s

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Joh, Katana, ik begijp wat je horen wilt, maar ik ben bang dat het niet uit maakt hoe gek, mal, dom en raar je doet als ze je leuk vindt, en dat zelfs het liefste gebaar verkeerd kan vallen als ze niet geinteresseerd is. Maar even bellen om te vragen of ze een leuke avond gehad heeft, dat kan volgens mij nooit kwaad. En wie weet waar dat toe leidt.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hmm ja daar zit iets in... nuja ik heb een week om te zien wat ik ga aanvangen, ze is vandaag vertrokken op kamp met de CM... 't is allemaal zo makkelijk nie, maar ja als het makkelijk was where would the fun be? :P

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik denk het ook, maar ik vind het wel belangrijk om een en ander beredeneerd te beoordelen. Ik heb me mogelijk over een andere tekst van haar dan te sterk uitgedrukt, maar het is wachten op een leeftijd.