Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Boekje songtekst schrijven

Tip: Voor het geval iemand het nog niet tegengekomen was: Songteksten schrijven, Yke Schotanus Heb het net ook zelf besteld.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het Rijmhandboek van Bakker is ook oké voor de eenvoudige songteksten, en dat zijn ze haast altijd. Voor de poëzie beperkt het zich voornamelijk tot enkele vaste vormen en het klassieke gamma aan woordverklaring.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, ga ik ook bestellen. Ik heb zelf ook songteksten geschreven. (ahum eigenlijk net iets te lange gedichten ;) ) Ben wel benieuwd of ik op de goede weg zit. Heb bij één liedje ook muziek, alleen geen goedzingende zanger

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt mij ook leuk om songteksten te schrijven of dat mijn gedichten op muziek worden gezet. Soms schrijf ik wel eens gedichten die meer op een songtekst lijken omdat ik er een refrein in stop. Het is alleen jammer dat ik a-muzikaal ben.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het boekje zelf ook, zeer de moeite waard enkele zeer bruikbare tips. Het geheel is geschreven als een soort betoog, de schrijver geeft heel nadrukkelijk zijn mening over bepaalde zaken. Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar aan sommige dingen heb je zeker iets.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben benieuwd of dit ook een bruikbaar boek is voor mensen die hun songteksten in het Engels schrijven?