Boekreviews is van start
Ik hoop dat ik het goed plaats op de nieuwe website van schrijvenonline.org. Het is erg mooi geworden. Ik wil graag een nieuwe website presenteren: Boekreviews.nl! Dé website vol objectieve boekrecensies is online! Vanaf 1 mei zijn recensies van de nieuwste boeken uit diverse genres te vinden op een overzichtelijke en complete website: Boekreviews.nl. Eindelijk een website waarin alle genres aan bod komen; niet eerder in Nederland te vinden.
Naast boekrecensies biedt Boekreviews tevens verrassende interviews met vooraanstaande Nederlandse auteurs, zowel debutanten als auteurs die al geruime tijd meedraaien in de schrijverswereld. Te denken valt aan Esther Blinker, Jean-Paul Arends en Anita Verkerk. Voor informatie over de auteur is er natuurlijk het auteursprofiel met alle benodigde informatie.
En dat is niet alles: regelmatig is er een leuke column te vinden van een bekend auteur, exclusief voor Boekreviews! Maar ook de bezoeker heeft genoeg te zeggen. Op elke recensie kan gereageerd worden.
Natuurlijk kan de lancering van de website niet onopgemerkt voorbij gaan. Bezoekers die de website bezoeken maken kans op de nieuwste titels van toonaangevende uitgeverijen als The House of Books, De Fontein, Sirene en vele anderen. En dat alleen al door het invullen van de maandelijkse prijsvraag. Bij de lancering worden meerdere titels verloot, dus een bezoek is zeker de moeite waard.
Om een kijkje te nemen:
Klik hier
Objectieve recensies? Is dat
Vraagje: zijn er uitgevers
Bedankt voor jullie
Sjoerd schreef: "De website
Bedankt voor je antwoord,
En nog één, niet kritisch
@ Eliza Verdienen in de
Sjoerd, Dataverkeer,
Ja, inderdaad, ik betaal 7
@ Ceridwen Ik begrijp niet