Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

vakantie tijdens de verbouwing

Ja beste mensen, ik merk naast enkele opbeurende opmerkingen veel negativiteit op de vernieuwde site. Wat de één 'ruimte geven' noemt, noemt een ander 'boycot' en weer een derde noemt de eigen bemoeizucht 'meedenken'. Ik vind het al met al hard. Zelf ben ik ook kritiisch maar oorlogswoorden leveren oorlog op en ik heb niet veel vertrouwen in wat dát dan weer oplevert. Daarom ga ik er even tussenuit tijdens de verbouwing. Even vakantie van Schrijven Online. Doeiiii!!!!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je maar alsjeblieft terugkomt!!!

Bij dag en nacht, bij zon en regen
kom je leuke dingen tegen.
(Dr Seuss)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En terugkomen als de mist opgetrokken is, met een fris hoofd en frisse moed. Hmm, geen slecht idee. Maar ik zal je wel missen!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Als antwoord op door Ceridwen

Ik neem een retourtje naar de Literaire Rust- en Vredeseilanden. Misschien is er iemand die mij een berichtje sturen wil als 'thuis' alles weer op zijn plek staat? Adres bekend.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil ik wel doen, marriejeanne. Ik weet je e-mailadres.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu dat was een korte vakantie: slechts één nachtje logeren. Kom ik vanochtend even kijken, is de pagina METEEN al heel wat overzichtelijker...

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed hè, Marriejeanne! Ik heb Dries dan ook even verteld dat hij vanavond maar een neut moet nemen. Die heeft hij, wat mij betreft, nu echt verdiend.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
(Was een lekker nachtje hoor ... gnagna. ) Maar zo moet ik even denken aan psalm 19:3: 'de nacht predikt kennis aan de nacht.' En de volgende dag was alles fris en klaar.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu, dat valt wel mee maar ik weet het (gelukkig) te vinden en ben momenteel ook bezig met een Bijbelreferaat.