Lid sinds

1 week 4 dagen

Rol

  • Gewone gebruiker

Is het ooit goed genoeg/klaar

23 juni 2026 - 17:54

Hoi allemaal,

Ik ben hier vast niet de enige in.. Ik begin me echt af te vragen of ik mijn manuscript ooit (af) genoeg ga vinden. Toen ik hieraan begon, dacht ik een eindpunt te hebben, maar het eindpunt verschuift steeds maar weer, omdat ik steeds iets wil aanpassen.

Mijn vraag is aan iedereen die ‘klaar’ is met een manuscript. Wanneer wist jij dat het genoeg was?