Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verhalen/columns met een foto

Hi, PepiZee hier. Ik maak tijdens wandelingen foto's van 'dingen' die mij opvallen, intrigeren, irriteren, amuseren en inspireren.

Daar schrijf ik  dan kort verhalen bij. Ik heb er inmiddels zo'n 125. Zou er op dit forum wel eens graag een paar laten proeflezen. Maar: de foto is essentieel onderdeel. Hoe doe ik dat?

 

Groet, PepiZee

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Korte verhalen, natuurlijk. Kort verhalen is een typo, excuses

Valt wel mee. Kortverhalen mag je schrijven als één woord.
Zou er op dit forum wel eens graag een paar laten proeflezen. Maar: de foto is essentieel onderdeel. Hoe doe ik dat?

Probeer het gewoon eens zonder foto. Proeflezen is bedoeld om feedback op tekst te geven/ontvangen, niet op beeld. Ik ben benieuwd naar zo'n verhaal van je.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zolang de afbeelding niet controversieel is en geen commerciële doelen dient, zou je een linkje naar je foto toe kunnen  voegen. Misschien wordt het geaccepteerd. In de duidelijke regels voor proeflezen staat niets over het toevoegen van links, maar wie weet, misschien zijn er ook nog onduidelijke regels.

Als je niet weet hoe foto's te delen zou je met een zoekmachine kunnen zoeken naar bijvoorbeeld "gratis afbeeldingenhost", "foto's uploaden", of "foto's delen". 

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Op het forum Webtales.org kan je wekelijks een tekst schrijven bij een foto, maar je kan er ook een eigen foto plaatsen en er een tekst (alle genres) bij schrijven. Het proberen waard. 

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hi, dank voor de reacties. De wisselwerking tussen foto en tekst is in mijn geval essentieel.

Een link naar de foto werkt- die hoort bij de tekst, is de aanleiding van het verhaal.

De tip van Webtales.org ga ik onderzoeken.