Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Column X

Heeft iemand van jullie ervaring met Column X?
Het gebeurt dat ik er iets op post, een column zoals jullie al konden uitmaken, maar ik vraag me af hoe serieus die site is. De ene vind mijn column supergoed, de andere kan er niet vlug genoeg van weg kijken.
Ik weet niet wat ik er moet van denken...

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Iedereen kan lid worden, en commentaar geven, dus is het logisch dat je uiteenlopende reacties krijgt. Column X heb ik ooit eerder bekeken, en om een door mij vergeten reden weer weggeklikt. Ach, het is zoals met al die initiatieven, een manier om gelezen te worden, maar door het gebrek aan selectie, haal je er verder niet veel uit.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe bedoel je dat?
Zo te zien, bestaat de site al 5 jaar en trekt het honderden bezoekers per dag. De site staat ook op aardig wat plekken gelinkt.
Het is dus geen eendagsvlieg of hobbysite.

Wisselende reacties zijn logisch. Dat geldt voor elk 'schrijfsel'.
En de kwaliteit en inhoud van de reacties zal ook verschillen aangezien er zoveel verschillende mensen op de site komen.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voor zover ik weet registreer je je, en stuur je daarna columns naar een (m.i. erg milde) redactie, die dan besluit wanneer ze hem plaatsen. Je haalt er dus niet meer uit, omdat het geen prestatie is om daar gepubliceerd te worden, gewoon wel een manier om gelezen te worden, wat eveneens prima is.

En Cheops, van gemengde reacties moet je je verder niets aantrekken.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Maar het zijn zo'n verdeelde , uitgesproken verschillende meningnen dat ik niet weet wat ervan te denken

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wil je zekerheid, leg het dan eens voor aan mensen waarvan je wel min of meer weet of hun mening nuttig is.