Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Vraag over TikTok ter nadere info.

Beste Mensen. Ik las een advertentie in de mail van Schrijven Online. Dit adviseerde gebruik van TikTok.
Er werd echter niet bij verteld waar ik mij dan kan aanmelden. Ik overweeg het te proberen na meer info.

Ik weet nog geen mogelijkheden om te besluiten of ik mij echt zal aanmelden. Meer info is welkom.
Het is mij ook nog niet bekend wie er allemaal lid zijn van TikTok en de mogelijkheden.

Pas na meer info kan ik misschien beslissen om ook lid te worden. Wie kan en wil mij hierover mailen?
Ik dank vriendelijk voor de reacties welke ik morgen op mijn desktop hoop te ontdekken en ik groet u allen vriendelijk.  Anton Doove.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Anton schrijft; Het is mij ook nog niet bekend wie er allemaal lid zijn van TikTok en de mogelijkheden.

Toen jij nog heel jong was, Anton, - ik denk zo ongeveer halverwege de vorige eeuw - aan wie of wat stelde jij toen vragen als je iets niet wist? 

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Beste Yrret. Dat is best een leuke vraag. Helaas kan ik mij dat niet meer herinneren door medische oorzaken.
In die tijd wist ik er nog niets van en kon die vragen dus niet stellen aan mijn ouders of overige familieleden.
Ook in mijn schooltijd wist ik er niets van om er vragen over te kunnen stellen. Daarom is Tik Tok nieuw voor mij.
Ik kwam het tegen door de mail van Schrijven Online en vond maar korte info er over met wel een scherm in de Engelse taal welke ik niet begrijp. Mijn kennis der Engelse taal is helaas te miniem. Er bij leren is lastig door medische ervaring.
Zonder meer info zie ik geen kans om lid te worden van TikTok. Dan kan ik er niets mee en laat ik het beter met rust.
Voor mij is het geen moeten maar vrijwillige interesse om te weten of ik het in mijn situatie kan gebruiken.
Graag verneem ik meer informatie over TikTok. Waar kan ik het vinden om mij eventueel aan te melden?
Ik dank je vriendelijk voor je reactie in je beschikbare tijd.  Anton Doove.