Lid sinds

3 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Reden voor President willen worden

Hallo, mijn naam is Johan, ik woon in Steenwijkerland (Overijssel) en op dit moment werk ik aan een fictieve biografie over een fictief personage. De bedoeling is dat het personage op het eind van het verhaal de politiek in moet gaan en dat hij of zij President van het land wilt worden. Hoewel ik alle verhaallijnen voor het verhaal al heb bedacht, weet ik nog steeds NIET waarom de hoofdpersonage graag de politiek in wilt gaan en President wilt worden. Ik heb al een aantal redenen bedacht, maar ik kan ze NIET goed verwerken, om redenen zoals dat ik het NIET goed in het verhaal vind passen of omdat ik de reden gewoon NIET sterk genoeg vind!

Als jij mij wilt mailen voor als jij mijn nog niet klaar gemaakte verhaal wilt beoordelen, mag dat naar:

jvanderheide2001@gmail.com

Ik zou dat heel erg fijn vinden, want dan kan ik samen met iemand goed het verhaal verbeteren!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste Gimli, 
Een van de beste dingen die je als schrijver kunt overkomen - in mijn optiek - is dat jouw HP dingen gaat doen die jij niet verwacht. Geef hem/haar die ruimte. Geniet ervan!

Lid sinds

3 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Gimli,

Ik kijk vandaag naar de serie van de president van Oekraïne, op Netflix: de eerste aflevering. Hij heeft geen enkel probleem om motivatie voor dat ambt te vinden. Met een beetje politiek engagement is het voor weinig landen tegenwoordig moeilijk te bedenken waarom je iets aan de situatie zou willen verbeteren. Een en ander staat natuurlijk los van het type karakter dat je in gedachten hebt.

Groet, Paul