Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

liefde doet soms pijn

ik ben nu bijna 8maand samen met een jongen waar ik kei verliefd op ben, nu gaat alles meestal goed maar ook niet altijd en vandaag is een dag dat het niet zo goed gaat. dan weet ik meestal niet goed hoe ik mij moet gedragen, moet ik nu boos zijn of niet ik weet het niet. we hebben meestal over kleine dingen ruzie of ja discussie en die kleine dingen worden groter en groter. ik kan niet zo goed dingen vergeten en hij verwacht dat van mij, ik wil praten maar negen van de tien keer weet ik wat hij gaat zeggen en die antwoorden zijn niet de dinge die ik dan op dat moment graag wil horen. praten wordt dus moeilijker om moeilijker, en hij is een geweldig iemand die veel heeft meegemaakt en soms kan ik daar niet mee om jammer genoeg. ik weer ook niet of wij zo de 8 a 9 maand of langer gaan kunnen halen zo. ik wou/wil met hem een toekomst maar hij moet altijd zijn gelijk hebben en altijd het laatste woord hebben. zo weet ik niet of ik dit nog wil. jammer genoeg want ik zou er echt aan kapot gaan moest ik hem kwijtraken. ik overleef dat bij manier van spreken niet.