Lid sinds

2 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Op zoek naar een boek uit mijn jeugd

Hallo , ik ben nieuw op deze site dus ik hoop dat ik het juiste forum onderwerp gekozen heb , zo niet dan hoor ik het graag .

 

Ik ben op zoek naar een boek wat ik op de basisschool heb gelezen in groep 7/8. Dus dit zal in 2003/2004 zijn geweest.

Helaas weet ik alleen de extreem grote lijn van het boek nog maar het knaagt.

 

Het gaat over een meisje wat in een landhuis zit , ze is 'ontvoerd' of in ieder geval tegen haar wil daar. In het huis zijn 2 broers , 1 lijkt de vriendelijke te zijn en de andere de wat meer gemene. In het huis ontdekt ze allerlei vreemde dingen en er gebeuren ook rare dingen . 

Verder kan ik me herinneren dat ze op een bepaald punt probeert te ontsnappen maar of niet verder kan dan voorbij de tuin van het landhuis , of dat het was dat ze het huis helemaal niet uit kon door iets boven natuurlijks . Als ze uiteindelijk op een of andere manier toch ontsnapt blijkt dat in plaats van ,wat voor haar gevoel, dagen voorbij zijn gegaan het amper een dag bleek te zijn .

Ik snap dat dit een vaag verhaal is maar meer kan ik me niet herinneren behalve dat ik dit boek heel graag terug wil vinden.als iemand tips heeft hoor ik het heel graag.

 

Alvast bedankt ! 

 

Amarantis