Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Roman op wc-papier

In Japan is er een roman op wc-papier verschenen xD Zie: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/41919/Roman_o… Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie ook zoiets willen schrijven? Een ding is zeker, je wordt er wel beroemd mee :P

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
goed idee DACS1973... :D Waus: ik ken iemand die is ten huwelijk gevraagd via de Wc rol. Ze zat op het toilet, pakte WC papier en daar stond op: '[naam], wil je met me trouwen?' ...gelukkig was het geen openbaar toilet... hihi... :D

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel mensen lezen op de wc. Dus voor hen is het een leuke optie. Iemand anders moet dan niet jouw rol gebruiken. Anders mis je steeds iets. Maar of ik zoiets wil schrijven? Hm... ja. Waarom niet?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, ik schrijf liever een boek dat men wil herlezen en niet wil gebruiken op die manier. ;) @Assepas, haha, wat een aanzoek! Zou leuk zijn als ik zoiets ook eens hoor. Dan heb ik tot nu toe nog redelijk cliché aanzoeken gehoord. :P

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We hebben al een roman op een postzegel, nu is er een op toiletpapier. Het wachten is momenteel op een sprookje op een inlegkruisje.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We hebben al een roman op een postzegel, nu is er een op toiletpapier. Het wachten is momenteel op een sprookje op een inlegkruisje.
Gevleugelde woorden :D

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We hebben al een roman op een postzegel, nu is er een op toiletpapier. Het wachten is momenteel op een sprookje op een inlegkruisje.
als dat geen bloederig verhaal gaat worden dan weet ik het ook niet meer :)

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit soort dingen vind ik altijd een beetje onzin, wat heb je eraan? Het is wel grappig, maar het wordt toch nooit wat.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De letter behoeft papier, geen wc-papier. De schrijver schrijft om te worden gelezen en wat voor de poëten onder jullie een idee kan zijn is om een kort gedicht op de voor- en achterzijde van een T-shirt te laten drukken. Kost niet zoveel en dan doe je de wereld al wandelende kond van je literaire kwaliteiten en ontboezemingen.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had hier al wel eens van gehoord, maar toch denk ik iedere keer dat het gaat over een schrijver die zijn/ haar hele roman op w.c. papier geschreven heeft... Ik vind het idee van 'Ook dat nog' jaren geleden op t.v. leuker: de hoofden van politici op w.c. papier :-) Mijn vader zou heel graag Ajax w.c. papier hebben, kan hij met Ajax zijn kont afvegen. Ik heb persoonlijk liever poëzie op mijn kussensloop dan een verhaal op mijn w.c. papier.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn vader zou heel graag Ajax w.c. papier hebben, kan hij met Ajax zijn kont afvegen.
Rotterdammer? ;)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@DACS: kan je je kookboek niet beter op keukenrol laten drukken? Boekjes in een luciferdoosje heb je ook. En ik heb een kussensloop met poezie. Ik vind het een ludiek idee. Er wordt toch steeds minder gelezen? Een manier om mensen aan het lezen te krijgen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@DACS: kan je je kookboek niet beter op keukenrol laten drukken?
Drukken doe je op de wc, zoals mijn juf van groep 3 altijd zei. Ik wil niet weten wat voor kookboek jij in gedachten hebt :D

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ehhh... als het wc-papier op is? :) Ik vrees dat mijn Duits tevoorschijn kwam. Praat weinig Nederlands, dus dat wordt steeds slechter.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn vader zou heel graag Ajax w.c. papier hebben, kan hij met Ajax zijn kont afvegen.
Rotterdammer? ;)
Yep :) Al woont hij er al een hele tijd niet meer. Maar hij is Feyenoorder in hart en nieren :D