Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

beginnend illustrator gezocht voor kinderboek

Hoi beste illustrator! Ik heb een serie verhalen (kinderen 4-7 jaar) waar de uitgever geintersseerd in is. Het gaat over Rolf, 5 jaar met ondeugende ouders. Heel regelmatig belanden zijn ouders in een voor kinderen heel herkenbare situatie wat tot grote hilariteit leidt omdat het door volwassenen wordt uitgevoerd. Het verhaal wordt vanuit Rolf zijn perspectief verteld. Ik zou graag in contact willen komen met een beginnend, enthousiaste en humorvolle illustrator die mijn verhalen wil opkleuren met stoere illustraties. Wellicht kunnen we er samen iets heel leuks van maken! Bij publicatie deel je mee in de royalties. Groetjes Esther

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Esther, ik ben van huis uit illustrator en het is ongebruikelijk dat een schrijver zelf de illustrator moet zoeken. Heb ik tenminste nog nooit meegemaakt. Gaat het om een reguliere uitgever of een POD? Wel erg leuk voor je trouwens!

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hoi Esther, we hebben besloten hier voorlopig geen zoektochten naar illustrators toe te staan. Dit is namelijk een forum voor schrijvers, niet voor illustrators. Veel respons zal je dit dan ook niet opleveren. Kijk eens op: www.schrijverzoektillustrator.nl