Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Thema Boekenweek 2010: Titaantjes-opgroeien in de letteren

Hier vind je het thema van de komende boekenweek: http://www.cpnb.nl/index2.html Over de jeugd/de jongeren/de kinderen in de letteren. Iemand die daar iets voor geschreven heeft/gaat schrijven?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga in ieder geval snel pogen om mijn boek over een historisch Brabants kind te slijten. En ik ga snel mijn manus over 4 jongeren afmaken. Nu is er een grotere kans dat een uitgever hapt.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een pittig onderwerp! Ik krijg er zo 1,2,3 geen inhoudelijke ideeën bij geassocieerd. 't Is mooi dat je al een eind op weg bent, Zjors.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Jongens waren we - maar aardige jongens. Al zeg ik 't zelf... 8) Nu zou ik er eigenlijk niets meer aan toe moeten voegen, maar Titaantjes is inderdaad het lezen waard. Van Nescio dus.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dun boekje, eigen. Je hebt het zo uit. Ik was eigenlijk niet zo van Nescio. Onze leraar Nederlands wel. Misschien wordt het tijd voor een tweede kennismaking. Ik zou het werkelijk nog ergens moeten hebben liggen.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wel een beetje afgezaagd, nadat het vorig jaar (of nog eerder :P) 'Van oude menschen, de dingen die voorbijgaan' was. Maar ja, beter dan 'De literaire zoo'.