Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Te zien of wel/niet eerder gepubliceerd mag zijn?

Hallo allemaal, Ik doe de laatste tijd een beetje mee aan de wedstrijden die hier op de site staan. Nu is één ding mij niet helemaal duidelijk. Soms mag een gedicht/verhaal eerder gepubliceerd zijn, vaak niet. Bij de volgende wedstrijd weet ik niet of dit nu wel/niet mag: De schrijf-/poeziewedstrijd van Taalpodium ter ere van het 25-jarig bestaan (sluitingdatum is 1 mei 2009). Kan iemand mij hier wat wijzer over maken? Alvast bedankt!

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat dacht je ervan om het aan de organisator te vragen? :confused: Zelf ga ik er altijd vanuit dat het een gepubliceerd gedicht mag zijn als er niet bij staat dat het niet mag. Ook ga ik er vanuit dat je meer inzendingen mag doen als er niet staat dat het niet mag. Wat er niet staat is geen spelregel, dacht ik zo.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt geheel gelijk. Het is alleen een heel onduidelijke site, met vele wedstrijden door elkaar. Maar natuurlijk kan ik het proberen. Danku

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Vind je deze pagina nou onduidelijk? http://www.schrijvenonline.org/wedstrijden Wat verwacht je dan van een opsomming? Het is een opsomming van alle schrijfwedstrijden die wij hebben kunnen vinden. Als je wilt meedoen moet je natuurlijk op 'verder lezen' klikken en vervolgens op de link naar de site van de oprganisator. Wij organiseren deze wedstrijden niet en dus geven we ook niet alle informatie.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tut tut Dries. Jullie site is mega-duidelijk en jouw bezielende commentaar ook hoor. Ik heb het over de site van Taalpodium. Maar goed, ik neem het niet persoonlijk :) Groetjesss

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Oh ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Het gebeurt namelijk meer dan eens dat iemand denkt dat wij alle wedstrijden op de wedstrijden-pagina organiseren.