Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verhalen voor een kinderboek?

Hallo medeschrijfliefhebbers, Ik heb een aantal verhalen geschreven over ballet. Nu vraag ik mij af of ik dit zou kunnen uitwerken tot een kinderboek of toch een boek voor volwassenen. Graag zou ik jullie mening horen. Ook over stijl, teveel/te weinig dialoog, teveel/te weinig actie, welk taalbegruik is meer passend voor een kinderboek enz. De verhalen zijn hier te lezen: http://www.annojo.nl/?cat=508 Even naar beneden scrollen en beginnen bij "Hoe ik een balletslaaf werd". Graag hoor ik van jullie!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt een stuk van een verhaal plaatsen bij proeflezen, Annojo. Dan weten we allemaal over welk verhaal we het hebben in de discussie. Ballet lijkt me meer een onderwerp voor een kinderboek dan een boek voor volwassenen. Het is wel in bij kinderen, dus ik denk, mits je goed schrijft, dat je bij een Eekhoorn, een Kluitman of een Clavis (of anderen) wel mogelijkheden hebt.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dit is in principe een verkapte vorm van gratis manuscriptbeoordeling. Zet eens één verhaal bij proeflezen (zoals Zjors al zegt) en op basis van die feedback kun je denk ik zelf het antwoord geven.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties. Sorry, ik wist niet dat er een proefleesgedeelte bestaat, zal het eerste deel naar plaatsen.