Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zoekt u mij soms? Illustrator zoekt schrijver

Beste Schrijvers, Ik ben illustrator en grafisch vormgever en ben op dit moment bezig met het illustreren van een serie kinderboeken voor een uitgever. Illustreren is mijn passie en daarom stel ik me bij deze even aan u voor. Op mijn site is een hoop van mijn werk te zien. Kijk rustig alle onderwerpen door want onder elke knop staat weer iets anders verrassends. Ik kan in vele stijlen illustreren zowel op de computer als op papier. Kunt u mij goed gebruiken laat het mij dan weten. Graag alleen goed bedoelde reacties. Met vriendelijke groet, Yvonne Windhorst-Maaskant Illustratie en Zo ZOALS HIERONDER VERMELD IS HET NIET TOEGSTAAN OM DIT SOORT BERICHTEN TE PLAATSEN. IK HAD VERDER GEEN KWADE BEDOELINGEN EN HOOP DAT IK VERDER GEEN MENSEN HEB BELEDIGD. YVONNE

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt Manyang dit is goed om te weten want dat betekend dat ik mijn site misschien moet aanpassen voor meerdere internet programmas. Ik dacht dat dit al het geval was.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo JW, wij zijn redelijk streng op spam en daarom staan wij dit niet toe. Het staat ook in onze algemene voorwaarden waarop je tijdens aanmelding gewezen bent. Het risico bestaat dat als we dit toestaan dat talloze uitgevers, drukkerijen en illustratoren zich dan gaan melden. Dat willen we per se niet.