Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitgeverij Priem

Op deze site adverteert sinds kort Huize Schrijflust (uitgeverij Priem). Ik heb eens gekeken op de site maar het geeft me weinig vertrouwen. Dient vooral om eigen boekjes te verkopen (Nico Denhoorn). En het taalgebruik op de site is abominabel te noemen...

Wat vinden jullie ervan? :cry:

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Niet iets waar ik echt voor zou kiezen, eerlijk gezegd :P

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zie niet meteen een aanbeveling waarom ik van hem romans zou kunnen leren schrijven, althans, waardevolle tips zou krijgen. Ik zie wel een lespunt over tips om je creativiteit te stimuleren, maar daar heb ik niet zoveel moeite mee. Als hij een journalistieke training aan zou bieden, omdat hij daar veel ervaring mee heeft , misschien zou ik dat interessant vinden, maar daar zie ik dan weer geen training van.

De site op zich is ook niet zo uitnodigend, het web-leest niet lekker, er staat veel reclame voor eigen zaken op en verder bijft het een beetje wazig. Tegelijkertijd heb ik het gevoel dat ze wel oprecht zijn. Ach, misschien mankeert er niet zoveel aan en spreekt het mij persoonlijk gewoon niet zo aan.

Ik houd het maar bij de NTI, denk ik, (als ik ooit nog aan mijn volgende opdracht toekom).

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zou het ook niet kiezen, ik begin alleen een cursus waar op het forum positive reacties opkwamen. De cursus van het NTI.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ken je hem, Kunnen?

Ik vind zijn cursussen een beetje duur.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja oke, dat lijkt niet duur. Het zijn 6 lessen met 30 opdrachten die worden nagekeken. Maar hoe kort of lang mogen die zijn?

Maar bij kinderverhalen is het 6 opdrachten voor bijna 300 euro. Is toch zo'n 50 euro voor een schriftelijke les.
En bij columns 12 columns van max 300 woorden voor bijna 300 euro. Is ook zo'n 25 euro per les.

En dan heb je geen reistijd van de docent, geen ruimte waar het plaats moet vinden. De meeste cursussen die ik gevolgd heb , mondeling dan, waren goedkoper. En ook gegeven door professionals. Maar misschien kijk ik niet goed en reken ik fout.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeft iemand recentelijk nog een cursus gedaan bij uitgeverij Priem? Als ik de site lees dan heb ik het idee dat ze echt cursussen geven op maat. Ik heb ooit het advies gehad om proza te gaan schrijven namelijk en wil daarbinnen gerichte ervaringen opdoen zodat ik weet welk genre(dus ook kinderboeken) het beste bij me past. Hier volgt de link: http://www.schrijfcursussen.nl/

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor kinderen schrijven vind ik (ook) heel leuk. Maar ik ken mezelf eigenlijk niet goed genoeg om te kunnen weten wat ik allemaal wel en wat niet leuk vind op schrijfgebied. Er zijn zoveel genres.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je wel eens geprobeerd om gewoon te beginnen met een verhaal en dan pas als het af is te kijken in welk genre het zou kunnen vallen? Genres zijn geen doel op zich toch?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet je wat het is? Als het om schrijven gaat moet ik worden gestimuleerd anders komt er niets uit mijn handen. Bovendien ontwikkel je je sneller als je een cursus doet, zo is mijn ervaring.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor mij is uitgeverij Priem nostalgie. Toen ik wist dat ik iets met schrijven wilde doen heb ik de cursus Spelen met Woorden gedaan. Ik heb er erg veel aan gehad. Maar ja, het was wel 1988.