Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Workshop singen / songwriten

Voor de geïnteresseerden: Een bijzondere muzikale ontmoeting op 18 april in het Beauforthuis in Austerlitz ‘Iain Mathews meets Lenny Kuhr’. http://www.beauforthuis.nl In de serie ‘Common Grounds’ waarin Iain Matthews, bekend van ‘ the Fairport Convention’ een jonge singer/songwriter of band naast een gerenommeerde singer/songwriter op het podium zet. In dit geval ‘Vence’ uit Groningen en Lenny Kuhr. Iain doet zelf mee en zal een nummer met Lenny samen doen. Na het concert is er een ‘workshop’ met het publiek over singen en songwriten. Als iemand zin heeft om daarnaar toe te gaan, heb ik wel zin om mee te gaan. Het Beauforthuis heeft overigens een prachtige serie concerten / activiteiten, de komende maanden, zag ik op hun site.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marriejeanne, Ik keek op de website. Interressant programma, maar een beetje te ver. Waarom ben je juist geinterresseerd in de singer/songwriter workshop? Doe je zelf iets met muziek?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, niet speciaal, of eigenlijk: helemaal niet. Maar het lijkt me leuk om eens te volgen, en ik verwacht dat er mooie muziek gemaakt wordt. Dan is het al de moeite waard. Vreemdgenoeg is Lenny Kuhr live geweldig. Dat geloof je niet tot je het gehoord hebt. Austerlitz is toch bij Zeist? Vrij centraal in het land. Misschien ga ik nog eens naar een andere activiteit / concert, ook.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat klopt, vrij centraal, maar voor mij een stief eindje toeren. Ik woon in Cuijk, dicht bij de Duitse grens. Ik ben wel benieuwd naar Lenny Kuhr eigenlijk. Ik vond haar vroeger al heel bijzonder.... Het lijkt me heel leuk om haar weer een keer te zien en horen. Iain Mathews ken ik eigenlijk niet, hoewel hij ook hier bekend is. Toen ik het programma bekeek van het Beauforthuis, zag ik dat BJ Baartmans er binnenkort speelt. Die komt uit deze regio. Ik zal erover nadenken of ik misschien toch wel mee wil. Zelf ga ik regelmatig naar Cultureel Podium Roepaen, in Ottersum. Dat is hier vlakbij en het programma is vaak heel interressant. Ik hou ook van live muziek, liefst singer/songwriter, blues, folk, of lekkere popmuziek. Vorig jaar was er een hele serie tributes in Roepaen. Toen ben ik er heel vaak naartoe gegaan. Een paar weken terug nog naar Gert Vlok Nel geweest. Geweldige tekstdichter!