Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hulp filmscript gezocht

Hallo allemaal, Ik ben eerstejaars filmstudente aan de filmacademie in Brussel en ga 10 april mijn kortfilm opnemen. Het gaat over een bakker die flirt met al zijn vrouwelijke klanten. De bakkershulp is het hier echter niet mee eens omdat zijn zus de vrouw van de bakker is. Als de bakker na een discussie nog niet stopt krijgt de bakkershulp een ingeving. Ik heb contact gehad met mijn docent en hij zegt dat bepaalde dingen nog anders moeten. Zelf staar ik mij blind op het verhaal en vroeg mij dan ook af of hier fanatieke verhalenbedenkers zijn die mij op nieuwe ideeën kunnen brengen. Ik zou het script kunnen opsturen met de dingen die anders moeten en misschien komen we dan op een super goed idee. Ik hoop dat er iemand is die mij hier mee zou willen helpen. Vriendelijke groeten, Joni de Vries

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo JoniZerga. Uit hoeveel pagina's bestaat je script? En wat voor ingeving krijgt de bakkershulp? Je mag mij een mail met antwoorden sturen en/of het script, dan kan ik daarna terug antwoorden of ik je kan/wil helpen. Mijn contact gegevens kun je vinden als je op mijn naam klikt. Het is wel kort dag, als je 10 april al gaat beginnen met de opname van de film. Maar ik zal zien of ik iets voor je kan betekenen.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou het script kunnen opsturen met de dingen die anders moeten en misschien komen we dan op een super goed idee.
WE?! Wiens naam komt er dan in de aftiteling? Verder hoop ik oprecht dat de opnames een succes worden.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Inderdaad. Bedankt, Mirandala. We gaan verder in het oorspronkelijke topic en dit topic gaat dicht.