Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

verwijderd

verwijderd

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, zullen ze de stad bereiken. Gevoed door angst en onrust is een leuke vakantie ineens zo leuk niet meer. Mooi beeldend geschreven

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die arme Henk, hij kan beter zelf op pad gaan :). Doordat Henk zelf niet aan het woord komt krijg je een goed beeld van het karakter van de HP. Goed geschreven, het einde is goed gevonden. :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit heb je echt heel grappig en herkenbaar verwoord. Hoezo leven in het huidige moment. Wat is er voor nodig om dat stemmetje in ons hoofd eindelijk eens te laten zwijgen?

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
"En de stekker van het strijkijzer? O nee, die zit nog in het stopcontact." Is dat dan niet al reden om om te keren?

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bart haalt wel iets aan. Ik zou de zin wijzigen in: O nee, die zit vast nog in het stopcontact. Dan is het in het midden of er nog een stekker in een stopcontact zit. Verder vind ik het een geslaagd inkijkje in het hoofd van iemand die echt geen plezier gaat beleven aan een vakantie.

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie reacties Pater Anthony, Pim 2000, Marcker, Anne, Nyceway, Jan en Marietje. @ Bart Snel en Johanna B. Henk kent zijn vrouw. Ze zaait graag paniek om niets. De hele monoloog duurt twee minuten, dus Henk reageert alsnog snel. Ik laat het zo staan.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
leuk gedaan, heel voorstelbaar. (al vind ik de suggestie 'vast' toe te voegn een hele goede; niet omdat ik bij het lezen dacht dat hij er echt nog inzat, maar omdat het me verbaasde dat ze het zo stellig zou zeggen. Je zou bijvoorbeeld ook 'natuurlijk' kunnen toevoegen, wat letterlijk zekerder lijkt te maken dat hij er echt nog inzit, maat toch een ander feeling aan de zin geeft -als je begrijpt wat ik bedoel ...)

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: Heel leuk! Ik heb zo'n tante. Doodmoe (of bloednerveus) word je er van. Zij zou (om nog maar even voor wat verwarring te zorgen, haha) 'O nee, die zit nog in het stopcontact!' roepen. (Dat geeft haar karakter aan: altijd stellig overtuigd van een rampsituatie. Geen twijfel mogelijk.;) ) Maar vervolgens wel verbaasd zijn dat Henk rechtsomkeer maakt. Paniekhazen zijn nu eenmaal niet rationeel. Zeker niet als je ze uit hun comfort zone haalt. Prachtig getypeerd!

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Elysevdr. Bedankt voor je leuke reactie! Dat was inderdaad mijn bedoeling van die zin over het strijkijzer. Zij is ervan overtuigd dat de stekker er nog in zit. @ Schrijfcoach Odile. En al dat gepieker in twee minuten hé ;) @ Lilthx. Dank je wel :o @ Cookie. Ik denk ook dat het herkenbare het leuk maakt. Bedankt voor het lezen!