Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Meest gelezen?

Ik vraag me af: wie is de meestgelezen schrij ver/fster van dit forum?
Kim? Roos? of...?

Hoeveel lezers heb je ongeveer?

ik heb er ongeveer 30...
Jaja... beschamend weinig. Ik weet het. Maar ik breek nog wel door! :P

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik heb het meest van Godje gelezen, aangezien dat de enige is van wie ik überhaupt iets gelezen heb.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ju/strop-das wrote:
Ik vraag me af: wie is de meestgelezen schrij ver/fster van dit forum?
Kim? Roos? of...?

Hoeveel lezers heb je ongeveer?

ik heb er ongeveer 30...
Jaja... beschamend weinig. Ik weet het. Maar ik breek nog wel door! :P

Het is een leuke vraag, maar hoe weet je precies hoeveel mensen jou lezen?
En bedoel je dan door andere forumleden of door -laat ik even overdrijven- de rest van de wereld?

(Zag je dat? gedachtenstreepjes, heb ik net geleerd.)

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@ Eneri :wink:
Je moet wel een beetje beter lezen, namelijk een spatie voor én achter het streepje. Hah :P

Nee, ik bedoel de hele wereld.
Wie heeft er bijvoorbeeld zijn boek gepubliceerd. En hoeveel zijn er verkocht?
Of wie schrijft er - met regelmaat - in een blad wat door vele mensen gelezen wordt? (dus geen ingezonden brieven in de Telegraaf :P)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aha, op die manier.

Ik heb een dichtbundel , handgemaakt. Daar zijn er zo'n 100 van de wereld in; verkocht, geruild, gestolen.

Dan zijn er nog een paar verhalen en gedichten van mij gepubliceerd in (literaire) tijdschriften en een in een bloemlezing. Geen idee wat de oplages van die tijdschriften zijn. En misschien wordt zo'n tijdschrift ook door meerdere mensen gelezen, of het is allang in de kattenbak verdwenen. :)
Moeilijk dus om goed in te schatten hoeveel mensen mij gelezen hebben.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ju/strop-das wrote:
@ Eneri :wink:
Je moet wel een beetje beter lezen, namelijk een spatie voor én achter het streepje. Hah :P

O, hemel - ach ja het was de eerste keer - ik zal mijn leven beteren.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Heb vooral van Sam - vooral gekend op BR - veel gelezen. Ook van heel wat anderen wel eens een kort verhaal, of gedicht, soms toneelstukje (in het geval van Arjan) onder ogen gekregen. Uiteraard al hetgeen op Zinniger Zinnen verscheen heb ik ook gelezen. Wie er hier nu het meest gelezen is? Ik denk Kim. Zelf heb ik tot nu toe enkel het gepubliceerd werk van Willem gelezen. Het spijt me zeer, maar ik beloof bij te benen in 2007.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Godje, jou was ik even vergeten.
Je site natuurlijk!
Hoeveel bezoekers krijgt die per dag?
Ik ben er al een aantal keer geweest en ik moet zeggen dat het lekker leest.

Het woord mijmerdrift is trouwens ook subliem.

En waarschijnlijk vergeefs, maar ik vermeld graag nog eens dat er echt meer mensen naar Zinniger Zinnen moeten komen!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ZZ wordt dra gepromoot, als de rompslomp achter de rug is. Mijn blog bestaat hoofdzakelijk uit dingen die ik niet elders tracht te publiceren, dus dient wel met voldoende zout genuttigd te worden. In ieder geval blij dat je het graag leest. Heb tegenwoordig gemiddeld zo'n 25 verschillende lezers per dag, wat wegens de examenpauze wel zal minderen.

Groet,

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Vergeten jullie Nic niet? Het hart en de moordkuil. Ik geloof dat die in de eerste oplage al meer verkocht dan Kim in drie. Het was toch 5000? Of is mijn geheugen met me aan de haal gegaan? Effe opzoeken.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gevonden bij boekpresentatie. Inderdaad een eerste oplage van 5000 en op 3 november al meer dan 4000 verkocht. Ik denk dat ze aan kop gaat.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ju/strop-das wrote:
Of wie schrijft er - met regelmaat - in een blad wat door vele mensen gelezen wordt? (dus geen ingezonden brieven in de Telegraaf :P)

Ik schrijf elke twee weken een column in een wijkblad met een oplage van 11.500. Telt dat ook?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Natuurlijk telt dat ook. Maar ik denk niet dat er meer dan 10% van de mensen die zal lezen, als ik eerlijk moet zijn ;).

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ofwel ze lezen enkel haar column, en de rest niet, lijkt me realistischer. Ja, Nic mogen we natuurlijk niet vergeten. En zo zijn er vast nog. Griseo bijvoorbeeld.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Afgelopen heb ik weinig aan schrijfwedstrijden meegedaan, maar in 2005 2 keer gepubliceerd. In 2005 won ik de Rijn & IJsselschrijfwedstrijd, dat verhaal werd in een verhalenbundel gepubliceerd die iedereen in het waterschapsgebied van Rijn & IJssel kreeg, vrij grote oplage dus. Zo kreeg iedereen in Doetinchem en Arnhem het al in de bus.

Verder heb ik een keer een kerstverhaal in een huis-aan-huisblad gekregen en in 2005 was ik genomineerd voor de Piet Paaltjensprijs. Daar kwam ook een boekje van, maar niet in grote oplage. Dus op de Rijn & IJsselschrijfwedstrijd ben ik nog steeds blij, omdat mijn verhaal toen in zo'n grote oplage verscheen.

En nu schrijf ik nog columns voor een druk bezochte dierenwebsite. Dit jaar, eh ik bedoel 2006, weinig meegedaan aan schrijfwedstrijden, omdat ik vooral aan mijn boek schrijf (dat nog steeds niet af by the way)

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Maar echt veel gelezen ben ik niet en ik moet mijn eerste manuscript nog afschrijven en dan maar afwachten of het wat wordt. Schrijvers die al gedebuteerd hebben, daar heb ik pas waardering voor en daar vallen mijn paar gepubliceerde verhaaltjes bij in het niet.

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik schrijf persberichten die met grote regelmaat letterlijk worden overgenomen in een gids of krant, telt dat ook? ;-)
Alleen staat m'n naam er dan natuurlijk niet onder, beetje zoals bij die blunder in Opzij haha.