Je schrijfdoelen voor maart 2015?
Februari zit er bijna op.
Wat zijn jullie schrijfdoelen voor maart, evt. met het oog op een groter (jaar)doel?
Rustig terugblikken op afgelopen maand kan hier.
Veel succes en plezier!
Laat je inspireren door Schrijven Magazine!
Nog geen abonnee? Meld je aan.
- Alles wat ik van
Roman: - proeflezers
- proeflezers inschakelen- beetje research doen Schrijfwedstrijden: - Write now! - Criminal Minds - Zwaarden van knoflook Lezen: - Drie romans (ik lees mijn boekenkast van dun naar dik) 1/3 - Een bestseller schrijven voor dummies (in elk geval kijken of er iets interessants in staat)Verder wil ik deze maand mijn non-fictie boekje uitbrengen als e-book.AllieCalhoun schreef: (ik
Mijn schrijfdoelen voor
- ms DD doornemen/bijschaven2x - illu: tekentechniek 3x p.w. 1/12 - illu: SSG lijntekening af 1/5- evt. meedoen met dicht/schrijf/indie book wedstrijden6x- illu: SSG rasters en/of kleurproeven af- Check of 'Tales of Metamorphosis' v. alle kanalen is verwijderd; zo ja, exclusief in het Kindle Select/Unlimited programma zettenDelisted: SW, KB, NK, D2D - W8 form. invullen en versturen (Nook, Smashwords, email D2D) - ms: MS1 laten proeflezen en corrigeren - ms: MS1 (+ blurb + bio) naar editor - ms: CT flink aan werken (liefst 1e versie af) - illu: SSG RGB kleur af- Regelding: beroepskosten admin & OB aangifte- Regelding: jaaropgaaf & IB aangifte Lesgeven- BS TNH checken/verfijnen- BS TNH versturen10/10 Studie- 2-4 boeken lezen2/2-4* Adorkable - Sarra Manning* The Importance of Being Ernest - Oscar Wilde* Writing New Adult Fiction * Werk - Thich Nhat Hanh * The Rosie Project * Second Chance at Eden * Schrijfboeken: Active Setting III, Active Hooks, How to Write about Contemporary Art, evt. Word Painting, evt. You Can Write a Novel * Een kunstboek * Biebboeken- 1 of 2 (aan ms verwante) films, BBT, OL22/2 - evt. naar Pathé 'Vatican Museums' & Mauritshuis- naar Pathé Art voorstelling 'Rembrandt' 8 mrt- evt. naar HKU Studium Generale lezing 11 mrt - evt. eind maand klassieke kunstboeken bestellen Planning & Promotie- 2-3x p.w. posten op FB NL & EN10/8-12- Behance account maken en illu's/WIP posten- evt. 1-2x p.w. posten op AW 1/4-8Wedstrijden: - Criminal Minds
Misschien moet je in het to
Verder schrijven aan mijn
Nog bezig met lezen Damocles,
Schrijven: - Eerste 5000
De eerste week is voorbij.
Op een verhaaltje voor 120w
Vandaag voor filosofieclub
Halverwege maart. Hoe gaat
Best aardig, hoewel ik niet
Ik probeer deze maand 500
Nanowrimo is toch pas in
Klopt, camp is soort van
Meegedaan aan nog een paar
Oh wat leuk! Ik vind november
Het leuke van Camp NaNoWriMo
Trek die stoute schoenen aan,
Klinkt leuk, Camp NaNo! Zal
Dit is waar ik ben. Deze
Weer zo'n maand die is
Ik heb 'Zen en de kunst van
Roman: - proeflezers
- proeflezers inschakelen- beetje research doenDe research is niet helemaal gelukt, ik moet nog wat nieuwe bronnen aanboren. Schrijfwedstrijden:- Write now!- Criminal Minds (begonnen met het verzinnen van de hoofdpersoon) - Zwaarden van knoflook (bezig met herschrijven) Zwaarden van knoflook wilde ik eigenlijk ook voor 1 april insturen, maar tijdens het herschrijven bleek dat ik daar nog wel een en ander voor moet doen voordat dat verhaal klaar is voor publicatie. Daarom neem ik er nog even wat meer tijd voor. Lezen: - Drie romans (ik lees mijn boekenkast van dun naar dik) 1/3 Verder dan een is het niet gekomen. - Een bestseller schrijven voor dummies (in elk geval kijken of er iets interessants in staat) > dit heb ik ook niet gedaan.- Een boek voor iemand proeflezen/redigerenVerder wil ik deze maand mijn non-fictie boekje uitbrengen als e-book.Bonus: promotie gemaakt voor dat boekje. Bonus:- drie schrijfwebinars volgen van Jolanda Pikkaart 3/3- meedoen aan de achterflapchallenge van Jolanda PikkaartDit was een leuk extraatje dat iets meer tijd in beslag nam dan ik van tevoren had ingeschat.- Alles wat ik van