Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Zoektocht naar een betoverende schrijver

Schrijvers zijn tovenaars... en goede schrijvers zijn goede tovenaars, want ze verrijken de wereld. Met hun visie met hun fantasie raken ze anderen... leggen contact. Tovernaars (M/V) veranderen woorden in taal en taal in gevoelig contact. Ze maken het verhaal, de karakters, de wereld en de verhaallijn... Daarvoor zullen tovernaars altijd dichtbij zichzelf blijven, ze schrijven de beste toverboeken vanuit hun passie. Voor de volgende 2 wereldverbeterende passie's zoek ik tovernaars: - De passie 1 : Hoe verbeter ik het contact in mijn gezin? (Pedagogisch werkboek breed toegankelijk) - De passie 2 : Hoe vind ik mijn droombaan? (deel 1 CV werkboek) Ik fixte reeds een team met deskundige interesse als klankbord. We hebben een IT bouwer die de verhaallijn gaat bouwen in een applicatie. En we hebben een Tovenaar met een passie voor communicatie (= co-Tovenaar die 3 boeken over coaching en communicatie) heeft geschreven, maar we zoeken een meer pedagogisch gedreven hoofd tovernaar. We zoeken een bevlogen (liefst ervaren) ouder(e) Tovenaar voor ons team... dan gaan we de wereld verbeteren, doe je mee? En als we "slechts" de relatie tussen 1 kind en de ouders verbeterd dan hebben we de wereld al verbeterd.... Als je niet in dit doel geloofd hoef je niet te reageren. NB ouder(e) betekent vooral "als ouder in staat om zich in het perspectief van zowel ouder als kind te kunnen verplaatsen" Leeftijd is uiteraard relatief bij tovernaars. De tovernaars gaan uit van de missie (contact verbeteren) en de doelgroep (ouders en kinderen) gepassioneeerd in het team meewerken aan het verzinnen uitwerken van de verhaallijn en de karakters... Uiteraard in samenwerking met de co-tovernaars (en het psychologisch/pedagogisch klankbord) We kijken uit naar de reacties via dit forum. mvg Leo (en de rest van het team)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Idee-fix, Schrijven Online is een site voor creatief schrijven. Ik zie de link niet tussen creatief schrijven en Hoe verbeter ik de contacten in mijn gezin? en Hoe vind ik mijn droombaan? Zeker niet wanneer het om werkboeken gaat. Daarom sluit ik dit topic. Zou er wel een relatie zijn tussen creatief schrijven en je werkboeken, dan hoor ik dat graag via een privébericht (klik op het envelopje onder mijn naam); misschien dat de uitleg reden is om het topic weer te openen.