Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Inleiding en voorwoord

Het voorwoord en de inleiding heb ik al geschreven voor mijn non-fictie boek. In het voorwoord staat informatie over seksueel misbruik. De reden waarom ik dit boek schrijf enz. In de inleiding heb ik een kort fragment/scene beschreven van het seksueel misbruik. Om de spanning op te bouwen, en een stukje van de sluier op te lichten. Nu vraag ik mij af hoe ik dat moet indelen. Moet de inleiding op een aparte bladzijde of ga ik in een nieuwe alinea op dezelfde bladzijde beginnen met het verhaal? Zelf denk ik op een nieuwe bladzijde, maar aangezien het een kort fragment is weet ik het niet.. (Ik weet niet of dit topic op de juiste plek staat hier. Ben hier nog niet zo lang, sorry daarvoor). Thanx alvast!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ren naar je boekenkast en trek er een aantal boeken uit. Kijk daar hoe ze het aanpakken en wat jou het meeste aanspreekt. Dat doe je dan, maar alleen als je in eigen beheer gaat uitgeven want anders regelen ze dat bij de uitgever allemaal voor je. Succes :)

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als aanvulling: of kijk op Bol.com of amazon.com naar inkijkexemplaren om online boeken in te kijken.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inleiding en voorwoord zijn hele verschillende dingen, die een heel andere doel dienen. Ze horen dus ieder op een eigen bladzijde (volgens mij tenminste).

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Folen: Inleiding en voorwoord moeten idd op een aparte pagina. Het gaat mij om de inleiding. Moet dat kleine stukje op een aparte pagina? of kan ik met het verhaal in een nieuwe alinea op diezelfde pagina beginnen als waar de inleiding staat. Of moet dat verhaal weer op een nieuwe pagina beginnen? @Mandela: Thanx voor de links. Ik ga even kijken!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Folen: Inleiding en voorwoord moeten idd op een aparte pagina. Het gaat mij om de inleiding. Moet dat kleine stukje op een aparte pagina? of kan ik met het verhaal in een nieuwe alinea op diezelfde pagina beginnen als waar de inleiding staat. Of moet dat verhaal weer op een nieuwe pagina
Het lijkt mij dat een nieuwe alinea, eventueel met een witregel ertussen, voldoende is. Succes!