Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Het restaurant is gesloten

Ik zal het wel weer fout doen maar ik zie bij de onderwerpen geen proeflezen staan. Ja, ik weet het en ben al jaren lid Ik heb net een stukje geschreven. Mijn vraag is of dit te veel dialoog is of het aanspreekt of dat het complete onzin is.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mij stoort het alleszins niet. Ik houd dan ook meer van dialoog dan beschrijving. Met dialoog kan je de boel ook beschrijven.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Tja, ik heb gecheckt of je een tekst op Proeflezen kunt plaatsen, en dat kan gewoon. Waarom kun jij het niet? Geen idee. Dit topic hoort hier niet thuis; ik moet het sluiten. Stuur Dries anders even een privéberichtje over je probleem met het plaatsen van tekst in Proeflezen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Tja, je hebt dit 'probleem' al eerder gehad. Je zoekt nog steeds op het forum naar proeflezen. Terwijl het al meer dan een jaar een apart onderdeel is. Klik hier: http://www.schrijvenonline.org/node/add/proeflezen Die link is ook te vinden via je persoonlijk menu bovenin de site (onder opties). Maar zo te zien heb je het al gevonden, aangezien dit stuk nu ook in proeflezen staat.