Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kinderachtig geschreven

Hallo Ik ben hier nieuw& heb meteen al een vraag. Een tijdje geleden begon ik met mijn eigen fantasy verhaal, maar nu ik er naar kijk ziet het er best kinderachtig uit. Wat kan ik doen??

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je met dat verhaal verder wilt kun je twee dingen doen: - Het afschrijven en in herschrijfrondes, de dingen die jij kinderachtig vind eruit halen. - Met de dezelfde personages, setting end. weer vanaf nul beginnen, alsof je het voor het eerst schrijft. Als je het echt niks vind, momenteel, aan de kant leggen en met een ander verhaal beginnen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat hoort bij het proces, Bambietje. Dat je nu kinderachtige stukken ziet, betekent dat je beter wordt. Ga dus vooral door met schrijven.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken de twijfel. Ik ben bezig met het herschrijven van mijn thriller en af en toe zat ik ook met een gepijnigde uitdrukking achter de laptop: Is dit wel 'volwassen' genoeg. Mijn tip: Maak gebruik van meelezers en stel hen deze vraag. Groetjes K.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou het verhaal ook afschrijven en dan vervolgens in de herschrijfrondes desnoods zo goed als alles herschrijven. Je kan natuurlijk ook altijd als je er echt heel ontevreden over bent, het verhaal langs de kant schuiven en met iets anders beginnen. Maar ik geloof wel dat "slechte" verhalen schrijven, ook nog steeds goed is voor de oefening.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hee ambertje, ik vind het eigenlijk wel een goede er een jeugdverhaal van amken. toen ik het las dacht ik ook dat het een heel leuk verhaal was voor kinderen. misschien is dat jou ding jeugdboeken maken in fantasy. hihi. xx zie je na de vakantie am