Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Namen

Hallo allemaal. Ik ben bezig met een verhaal en zoek leuke namen voor mijn mannelijke hoofdpersoon. Het verhaal speelt zich af in ongeveer 600 na Christus dus niet al te moderne namen graag. p.s. mijn vrouwelijke hoofdpersoon heet Camillia.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zesde eeuw? Dan spreken we over het post-Romeins Brittannië? Gaat er dus wat van afhangen tot welke bevolkingsgroep je personage behoort. Is het een 'Schot' dan ga je voor een Pictische naam moeten gaan. Is het een 'originele' Brit, dan ga je voor een Saksische of Keltische naam moeten gaan. En eigenlijk is 'origineel' ook niet correct want het was toen een mikmak van volkeren. Soit, je weet wel wat ik bedoel. Google eens op pictish names, celtic names, enzoverder...

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb mijn HP Ragan genoemd. Dit betekend 'prins' en dat is echt perfect voor mijn verhaal. Verder moet ik nog: -4 namen voor mannen. -namen voor de ouders van mijn andere HP -Naam voor een koning en koningin en hun zoon. Bedankt voor jullie sites en tips. Als je nog een hele leuke naam weet, vertel!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De legenden rond Arthur spelen zich af in de 4e/5e eeuw en ze barsten van de namen - in ieder geval al 12 ridders van de ronde tafel, diverse familieleden met namen, etc.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Namen uit de legenden van Koning Arthur?
???? Wat bedoel je?
Mijn hemel, nog nooit van de legenden van koning Arthur gehoord? Bizar, gezien je onderwerpkeuze. Scherp je algemene ontwikkeling aan en doe research voordat je dit platform als vraagbaak gaat gebruiken.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn hemel, nog nooit van de legenden van koning Arthur gehoord? Bizar, gezien je onderwerpkeuze. Scherp je algemene ontwikkeling aan en doe research voordat je dit platform als vraagbaak gaat gebruiken.
Wel van gehoord hoor. Maak je maar geen zorgen :P

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn hemel, nog nooit van de legenden van koning Arthur gehoord? Bizar, gezien je onderwerpkeuze. Scherp je algemene ontwikkeling aan en doe research voordat je dit platform als vraagbaak gaat gebruiken.
Ik ben niet bepaald een diplomatiek iemand en zeg de dingen recht voor zijn raap. Ik ben geregeld bang dat ik mezelf buiten de maatschappij zet, maar nu ik zie dat het nog erger kan gloort er hoop. Zijn je vingers rapper dan je brein, of heb je als persoonlijke missie jonge mensen hier te ontmoedigen?