Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijven van een autobiografische boek (hulp gevraagd)

Beste lezer (es),  Ik zit al een lange tijd met het idee een boek te willen schrijven, een autobiografie. Teksten zweven door mijn hoofd en vele pogingen gedaan om het op papier te zetten. Juist omdat ik als jongedame enorm veel heb meegemaakt en geleerd heb om hierover te kunnen praten heb ik dit geregeld gedaan. Ik heb mensen kunnen raken, maar tegelijkertijd weten te inspireren. Juist door dat laatste is de dwang bij mij ontstaan om hierover te gaan schrijven.  Vele losse teksten heb ik op papier staan die me te persoonlijk zijn, maar niet volledig. Ik kan aardig wat pagina's vullen, maar weet niet waar ik zou moeten beginnen. Vele adviseren mij hierover te schrijven of zelfs podiums op te zoeken om hierover te spreken. Ik ben me ervan bewust dit met de hulp van een ander te kunnen doen. Genoeg gedachtes, alleen moeten die op papier komen te staan  Zijn er mensen hier die tips voor mij hebben? Mijn diepgewortelde wens is ooit mijn boek vol trots te kunnen publiceren. Goed, ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen en willen helpen. Bij voorbaat mijn dank!  Dankbare groet, Madame 

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Madame, Heel herkenbaar wat je beschrijft. Na veel wikken en wegen toch zelf begonnen om het op papier te zetten. En gelukkig heel veel raad en adviezen op deze site te vinden ook van medegebruikers. Veel succes!