Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je tekst op muziek laten zetten

Voor de geïnteresseerden: je kan je teksten door het kasteel van Gaasbeek op muziek laten zetten. In het kader van hun Sehnsucht-tentoonstelling roepen ze mensen op om teksten op hun Facebook-pagina te zetten, zodat Wouter Berlaen deze op muziek kan zetten. Lijkt me interessant voor schrijvers die hun teksten eens willen horen i.p.v. lezen! ;) Hun Facebook-pagina vind je door te zoeken op 'Een Herfst vol Sehnsucht'

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de tip. Doen ze dat ook met gedichten?
Afgaand op hun oproep gelden alle (korte) teksten

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Wanneer je een topic op een andere plaats wilt hebben, RobDef, kun je op Bewerken klikken, en dan het topic verplaatsen naar het juiste forumonderdeel (je hoeft dus niet een nieuw topic aan te maken over hetzelfde onderwerp).

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de tip. Doen ze dat ook met gedichten?
Ik denk dat met name gedichten erg geschikt zijn.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de tip. Doen ze dat ook met gedichten?
Ik denk dat met name gedichten erg geschikt zijn.
Gedichten lenen zich inderdaad het beste voor dit project, maar ik denk dat de zanger ook wel aan de slag wil gaan met toegankelijke (en zeer korte) verhaaltjes. Je hersenspinsels al achtergelaten, Déesse? ;)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey RobDef, Hoe ben jij daar achter gekomen? Bizar dat ze dat via facebook niet lukte, ik heb nota bene via facebook ingezonden. Heb ze intussen wel te pakken, maar ik ben wel benieuwd hoe jij dat weet. Jouw mail is bij mij bij Spam terecht gekomen. Laat je nog iets weten? Dankjewel

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey RobDef, Hoe ben jij daar achter gekomen? Bizar dat ze dat via facebook niet lukte, ik heb nota bene via facebook ingezonden. Heb ze intussen wel te pakken, maar ik ben wel benieuwd hoe jij dat weet. Jouw mail is bij mij bij Spam terecht gekomen. Laat je nog iets weten? Dankjewel
Ik ken de mensen die aan het project werken. Daarmee dat ik je hier even aansprak, toen ik hoorde dat ze contact met je zochten. Toch geen slechte daad hoop ik? :) Het liedje klinkt goed, niet? Het staat op de Facebook!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee Rob, helemaal geen slechte daad. Het is heel bijzonder om een tekst vrij te geven (Heb je mijn oorspronkelijke tekst gelezen?) daar zelf al een bepaald muzikaal aanvoelen bij te hebben en dan te horen wat iemand anders ervan maakt. Het lied staat trouwens ook op de website van kasteel van Gaasbeek, voor de niet-facebookadepten ;) Ze zoeken trouwens nog teksten, dus alle gegadigden erheen!