Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfcoach

Hoi, Ik ben opzoek naar eenschrijfcoach die met al zijn/haar hart mij verhaal wilt lezen. Krietiek is altijd welkom! Ik heb pas een hoofdstuk klaar. Ik wil graag verder schrijven als ik hoofdstuk bij hoofdstuk volledig klaar heb. Dus zonder fouten, stijlfouten, gedachten en noem maar op! Ik zit een verhaal voor tieners te schrijven. Het is een heel spannende en romantische verhaal. Uiteindelijk gaat dit verhaal rond 250 bladzijden bevatten. Dus niet zo erg lang, maar ook niet zo erg kort. Groet, Lisa

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Misschien is het handig om een stuk op proeflezen te plaatsen. Met de aanwijzingen die je daar krijgt, kun je je voordeel doen met het vervolg van het verhaal.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tip: Je kunt ook boeken over spelling lezen zoals 'Schrijfstijl' of 'Voor de vorm'. Kijk onder schrijfbibliotheek hier op de site. Als je een bericht schrijft zie je rode kringelen onder woorden die het programma niet als juist herkent. Dit voorkomt dat je berichten schrijft met taalfouten. Schrijfcoaching is kostbaar, een goede tip van Tja om te beginnen met een stuk op proeflezen plaatsen.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Maar waar blijft jouw reactie? Ik ben erg benieuwd. Hou je niet in, ik kan heel goed tegen kritiek. Eh ... Liesje Berg is back in town? Bedoelen jullie dat ze met dezelfde vraag onder een andere naam op het forum is verschenen? Anders kan ik het niet uitleggen.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Tja Ik denk dat de in Frankrijk verblijvende godin, evenals ondergetekende, bevangen werd door een gevoel van déja vu.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
@Déesse-en-France: 100 punten. Summeaa, Lisa Bergje, masha is vanaf nu geblokkeerd wegens het herhaaldelijk overtreden van de regels.