Wanneer je in de gaten hebt dat je troep hebt geproduceerd
Ik heb op het moment twee weken vrij en in die twee weken wilde ik mijn schrijfachterstand inhalen. Nu kan ik met trots meedelen dat ik de afgelopen dagen 7553 woorden op papier heb gezet, hoewel ik daar wel bij moet vermelden dat ik ongelofelijke troep heb geproduceerd.
Ik had van tevoren al op papier gezet wat ik wilde gaan schrijven. Het is me ook gelukt om precies die dingen op papier te zetten, maar de dingen die daar tijdens het schrijven nog bij zijn gekomen slaan nergens op. De mensen die op de hoogte zijn van wat ik heb geschreven zijn wél enthousiast ("haha, een man die zijn beste vriend probeert op te peppen met een slecht vertaalde versie van We Are The Champions, wat origineel!"), terwijl ik er een sitcomgevoel van krijg (en ik hou niet van sitcoms).
Ik kan nu natuurlijk al die 7553 woorden gaan schrappen en overnieuw beginnen, maar ik kan er ook voor zorgen dat deze onverwachte verzinsels wel ergens op gaan slaan. Wat moet ik nu doen? Wie heeft er ervaring met dit soort situaties?
Dat heb ik bij mezelf vaker
Zie het als een grove, eerste
Geweldige onderwerptitel dit.